ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روبرتو دی‌متئو سرمربی استون ویلا شد


سرمربی پیشین چلسی پس از توافق با سران استون ویلا، هدایت این تیم را بدست گرفت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پیشین چلسی پس از توافق با سران استون ویلا، هدایت این تیم را بدست گرفت.

استون ویلا که در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با کسب نتیجه‌های ضعیف به دسته پایین‌تر سقوط کرد، خبر توافق با روبرتو دی‌متئو، سرمربی ایتالیایی را به شکل رسمی اعلام کرد.

دی‌متئو که در سال 2012 و پس از اخراج آندره ویاش بواش به شکل موقت هدایت چلسی را بدست گرفت، با این تیم موفق شد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

از چندی پیش اعلام شده بود دی‌متئو با سران استون ویلا توافق‌هایی انجام داده است اما اکنون به شکل رسمی خبر قبول هدایت استون ویلا توسط این مربی ایتالیایی اعلام شد.


ویدیو مرتبط :
روبرتو دی متئو (امید تازه برای شالکه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دی‌متئو سرمربی جدید شالکه شد


سران باشگاه شالکه سرمربی ۴۳ ساله خود را اخراج کردند.

خبرگزاری تسنیم: در پی ثبت نتایج ضعیف در کارنامه این فصل تیم فوتبال شالکه در بوندس‌لیگا که از هفت بازی‌اش دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست داشته، سران این باشگاه ینس کلر را از سمت سرمربیگری تیم اخراج کردند و بلافاصله روبرتو دی‌متئو، سرمربی پیشین چلسی را به جای وی روی کار آوردند.

دی متئو دوسال پیش به همراه چلسی توانست دست به کار بزرگی بزند و به انتظار طولانی مدت آبی‌پوشان لندن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد.

اخراج کلر در حالی صورت گرفته که او در این فصل در بازی‌های مهمی همچون جدال با چلسی در استمفوردبریج در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد از خانه شاگردان ژوزه مورینیو یک امتیاز بگیرد و چندی پیش هم در دربی منطقه رور آلمان، بورسیا دورتموند، ‌نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا را شکست داد. با این حال تساوی خانگی برابر ماریبور اسلوونی در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن شکست در خانه هوفنهایم کافی بود تا کلر امروز (سه شنبه) به دفتر هورست هلدت، مدیر ورزشی احضار و از سمت خود برکنار شود.

کلر از سال 2012 هدایت شالکه را عهده‌دار بود.