ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روایت حسین کعبی از لگدی که به صورت لوییز فیگو زد



اخبار,اخبار ورزشی,حسین کعبی

وقتی نام لوئیز فیگو به میان می آید، ناخودآگاه خیلی ها به یاد حسین کعبی می افتند و ضربه ای که به صورت این ستاره فوتبال دنیا زد.

حالا فیگو قرار است به ایران بیاید و در قالب تیم ستارگان دنیا، مقابل ستارگان ایران بازی کند. هفته گذشته بود که احسان علیخانی به خبرورزشی گفت به مسئولان پیشنهاد داده است حسین کعبی را دعوت کنند تا جلوی فیگو بازی کند، نه او را.

نیکبخت هم می گوید وقتی اسم فیگو را می شنوند، همه یاد کعبی می افتند. حسین اما قرار نیست در بازی روز ششم شهریور برای تیم ستاره ها بازی کند.


تو را به بازی ستاره ها دعوت نکردند؟
آقای مهدی مهدوی که در تیم هنرمندان حضور دارد به من زنگ زد و سایز لباسم را خواست. گفت تو هم در این بازی حضور داری اما بعدا خبری نشد.


در لیست دعوت شده ها هم نیستی.
بله،اخبار ورزشی وقتی لیست را اعلام کرد دیدم نام من نیست. حالا نمی دانم چرا اینطور شد. از یک طرف آقای مهدوی گفت تو هستی، از آن طرف لیست را که اعلام کردند اصلا اسم من نبود. البته اگر هم دعوت می کردند احتمالا نمی رفتم.
چرا؟
چون الان برای من زود است که پیشکسوت باشم. دوما من معتقدم باید یا تیم هنرمندان در بازی باشد یا بازیکنان.

 

اگر تیم هنرمندان ستارگان دنیا را دعوت کرده اند، بهتر بود خودشان جلوی آنها بازی کنند و دیگر فوتبالیست ها نیایند.

 

الان می بینیم بعضی ها که در جام جهانی 98 هم بازی نکرده اند، شریک شده اند و می خواهند بازی کنند. من زیاد موافق این شرایط نیستم.


خیلی ها می گویند اسم فیگو که می آید یاد خطای سفت و سخت تو روی او می افتند.
اول از همه بگویم من اینقدر در عمرم بازیکن بزرگ دیده ام که مشکلی ندارم در این بازی نباشم.

 

بگذارید بعضی ها که بازیکن معروف ندیده اند در این بازی شرکت کنند و کیفش را ببرند! من دیده ام و اصراری به حضور در این مسابقه ندارم. بهتر است عشق شهرت ها جلوی فیگو و دیگر ستاره ها بازی کنند.


سوال مان را جواب ندادی.
من در آن بازی خوب بازی کردم و مردم فقط به خاطر آن صحنه بازی ام جلوی پرتغال را یادشان نمی آید. من جلوی رونالدو و فیگو بد عمل نکردم به خاطر همین در ذهن مردم مانده. مردم ایران فوتبالی هستند و همه چیز را می فهمند.

 

من در آن مسابقه تلاش کردم تا بهترین بازی ام را انجام دهم و بارها جلوی فیگو و رونالدو ایستادم. بعد از بازی هم خیلی ها گفتند خوب بازی کردم. درباره سوالی هم که پرسیدید باید بگویم آن صحنه، بدترین صحنه فوتبالی من است.


واقعا؟
بله، بدترین خاطره فوتبالی من همان ضربه ای است که به صورت فیگو زدم. خیلی جای حساسی خورد. صحنه بسیار بدی بود که دوست ندارم آن را نگاه کنم.

 

من حواسم نبود که آن اتفاق افتاد وگرنه هیچوقت دوست نداشتم این کار را کنم. شما مطمئن باشید اگر من از قصد می زدم، داور از زمین بازی اخراجم می کرد.

 

فیگو پشت من بود و درست او را ندیدم. به خاطر همین برخورد داشتیم. از عمد آن ضربه را نزدم وگرنه داور اخراجم می کرد.


البته هر داوری بود تو را اخراج می کرد یا حداقل کارت نشان می داد.
دم داور را دیده بودم!(خنده)
تیم پرتغال آن زمان خیلی ستاره داشت. رونالدو ولی الان خیلی بهتر و کاملتر است.
بله، ولی آن موقع ستاره های پرتغال زیاد بودند. فیگو و دکو هم حضور داشتند. خدا را شکر می کنم که جلوی این بازیکنان خوب بازی کردم. با این جثه کوچکم عملکرد خوبی داشتم ولی حیف که تیم ملی نتوانست نتیجه بگیرد.


بعد از بازی با فیگو صحبتی داشتید؟
من در بازی از او عذرخواهی کردم. فیگو هم کینه ای نبود که به دل بگیرد، برعکس بعضی از بازیکنان ما که اگر یک بار او را بزنی، هیچوقت فراموش نمی کند. فیگو آن روز پذیرفت که در فوتبال این صحنه ها پیش می آید.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
حرکت قشنگ و رزمی در دعوا در مسابقه فوتبال-ببین و لذت ببر-مثا حرکت کعبی که به فیگو زد.زیباترین کلیپ جهان در ماه ژانویه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دسته گل حسین کعبی برای فیگو /اسطوره، به ایران خوش آمدی!



اخبار,اخبار ورزشی,حسین کعبی

کعبی روز گذشته دسته گلی را برای فیگو به هتل اسپیناس فرستاد.

حسین كعبی مدافع اسبق تیم ملی كه در جام جهانی 2006 آلمان مقابل پرتغال بازی خوبی از خودش ارائه داد و البته چند خطای خشن هم در طول بازی روی لوئیز فیگو انجام داد، با ارسال دسته گلی بزرگ برای این بازیكن به او خوشامد گفت.


كعبی روی دسته گلی كه برای فیگو به هتل اسپیناس فرستاده بود، نوشت: اسطوره فوتبال به ایران خوش آمدی و امیدوارم لحظات خوبی را در كشور ما سپری كنی. درخصوص كعبی شنیدیم روز پنج‌شنبه علی پروین به این بازیكن پیغام فرستاد تا بعدازظهر در تمرین تیم ستاره‌ها شركت كند اما كعبی گفته كه او هنوز پیشكسوت فوتبال نشده و بهتر است بزرگان فوتبال ایران در این بازی خیرخواهانه حضور داشته باشند.


اخبار ورزشی - خبر آنلاین