ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روادید مهدی طارمی صادر شد


مهدی طارمی می تواند به همراه سایر بازیکنان پرسپولیس به عربستان سفر کند.

خبر آنلاین: مهدی طارمی و یک دنیا حاشیه برای بازی کردن مقابل الهلال.پس از این که این بازیکن در بازی با النصر عربستان گل زد و آن حرکت مخصوص را انجام داد واکنش ها نسبت به این اتفاق متفاوت بود.

این اتفاق در حالی افتاد که خود طارمی پس از این بازی در گفت و گویی اعلام کرد نگران بازی برگشت است چون بعید می داند که او را به عربستان راه بدهند.حالا و پس از گذشت چند هفته از این اتفاق روادید گلزن پرسپولیس برای سفر به عربستان صادر شده است و این بازیکن می تواند سرخپوشان را در بازی با الهلال همراهی کند.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: : گل طارمی به سبک مهدی طارمی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور بازداشت مهدی هاشمی صادر شد/دیدار خانواده هاشمی با فائزه در اوین



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

دستور بازداشت مهدی هاشمی صادر شد/ سعید تاجیک در زندان اوین

مهدی هاشمی پس از تحقیقات در دادسرای شهید مقدس تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت روانه زندان اوین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی قبل به دستور قاضی پرونده مهدی هاشمی بازداشت و راهی زندان شد.

دادستانی تهران به خبرگزاری مهر اعلام کرد: مهدی هاشمی صبح دوشنبه با حضور در دادسرای شهید مقدس همراه با وکیل خود حاضر شد. بر اساس این گزارش، بازپرس پرونده پس از انجام تحقیقات و تفهیم اتهام به متهم، نامبرده را با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

رسیدگی به اتهامات نامبرده کما کان ادامه دارد.

سعید تاجیک روانه زندان شد

همچنین دادسرای تهران اعلام کرد: سعید تاجیک برای اجرای حکم بازداشت به زندان معرفی شد. وی پیش از این به اتهام توهین به فائزه هاشمی تحت پیگرد قضایی بود و توسط دادگاه به 8 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم شده بود که رای صادره توسط دادگاه تجدید نظر تهران نیز مورد تائید قرار گرفته است.

دیدار خانواده هاشمی با فائزه در اوین/ترجمه کتاب در زندان

خانواده هاشمی و وکیلشان امروز در حالی با فائزه در اوین ملاقات کردند که او ترجمه کتابی را در زندان آغاز کرده است.

صبح امروز با موافقت سرپرست دادسرای امنیت تهران ، مادر، خواهر و وکیل فائزه هاشمی وارد زندان اوین شده و با او ملاقات کردند.

عفت مرعشی - مادر فائزه هاشمی - پس از ملاقات با دخترش در جمع خبرنگاران گفت : امروز با دخترم در زندان دیدار داشتم و او حالش خوب بود.

طباطبائی - وکیل خانواده هاشمی - هم پس از این دیدار به مهر گفت:  امروز به همراه خانواده فائزه هاشمی به ملاقات او در زندان اوین رفتیم که موکلم از روحیه خوبی برخوردار بود. او قرار است کار ترجمه یک کتاب را در طول دوران محکومیتش به پایان برساند.

فائزه هاشمی شامگاه شنبه برای گذراندن دوره شش ماه محکومیتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد./مهر