ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روئینگ ایران هم تعلیق شد





اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

روئینگ ایران هم تعلیق شد

 فدراسیون جهانی روئینگ در نامه‌ای خطاب به دبیر فدراسیون قایقرانی اعلام کرد که با درخواست ایران برای حضور در مجمع فوق‌العاده FISA مخالف است و ورزشکاران ایران تا زمانی که اساسنامه اصلاح شده برای این مجمع جهانی ارسال نشود اجازه حضور در مسابقه‌های بین‌المللی را نخواهند داشت.

متن نامه فدراسیون جهانی روئینگ که در اختیار ایسنا قرار گرفته،‌ به شرح زیر است:

آقای امینی

ما اخیرا در روز 28 ژانویه نامه‌ای از شما مبنی بر حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مجمع فوق‌العاده FISA (فدراسیون بین‌المللی روئینگ) دریافت کرده‌ایم. ما همچنین درخواست شما مبنی بر اجازه دادن به ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های تحت نظر FISA در حالی که در فرآیند تصویب اساسنامه خود با فدراسیون بین‌المللی هستید، را دریافت کردیم.

لطفا توجه داشته باشید که ما هنوز در انتظار دریافت اساسنامه اصلاح شده شما هستیم. تا زمانی که این اساسنامه‌ها را دریافت نکرده‌ایم تا بر اساس آن بتوانیم با IOC مشورت کنیم، به شما یا همکاران‌تان که نماینده فدراسیون ایران هستند، اجازه شرکت در مجمع فوق‌العاده سال 2013 FISA را نخواهیم داد.

ما هم با شما در این موضوع هم‌عقیده‌ایم که ورزشکاران نباید به خاطر مسائل مدیریتی جریمه شوند، اما با توجه به اینکه اساسنامه‌ها پایه و مبنای ورزش هستند و همین طور برای حفاظت از ورزشکاران، ما به شما تاکید می‌کنیم که ابتدا نسخه تغییر یافته موارد ذکر شده را به ما بدهید. به محض اینکه این موضوع برطرف شد، ورزشکاران و مربیان شما قادر خواهند بود که در یک فضای دو طرفه و همراه با تعامل که از قانون بازی‌های المپیک تبعیت می‌کند، فعالیت کنند.

ما هنوز تا زمانی که انتخابات جدید بر اساس اساسنامه‌ای که FISA آن را تایید می‌کند برگزار نشده، همچنان کادر اجرایی قبلی به ویژه آقای احمد دنیامالی را به عنوان رییس فدراسیون می‌شناسیم. لطفا به نامه قبلی ما به تاریخ 2 اکتبر 2012 توجه کنید.

ما نیاز داریم که شما در این زمینه خواسته‌های ما را درک کرده و برای حل این مسئله در سریع‌ترین زمان ممکن همکاری کنید./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تعلیق غنی سازی ایران توسط حاج قاسم در سریال آمریکایی1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون جهانی روئینگ هم ایران را تهدید به تعلیق کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فدراسیون جهانی روئینگ هم ایران را تهدید به تعلیق کرد

خبرگزاری فارس: پس از فدراسیون جهانی کانوئینگ، رئیس فدراسیون جهانی روئینگ نیز با  پس از برکناری احمد دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی رئیس جهانی فدراسیون کانوئینگ خواستار دلیل برکناری از سوی وزارت ورزش شد و تا تاریخ 16 خرداد در این باره به ایران فرصت داد. همچنین شورای بین المللی المپیک نیز با ارسال نامه به کمیته ملی ایران خواستار دلایل برکناری شد.

امروز هم فدارسیون جهانی روئینگ در نامه‌ای خطاب به علی‌آبادی و افشارزاده رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک،‌ فدراسیون قایقرانی ایران را تهدید به تعلیق کرد.

 

متن نامه رئیس فدراسیون جهانی روئینگ به شرح زیر است:

با سلام

به ما خبر رسیده رئیس فدراسیون قایقرانی ایران آقای احمد دنیامالی با دخالت دولت از پست خود برکنار شده است. آقای دنیامالی فرد با انرژی و فعال در روئینگ ایران بوده و با توجه به اینکه ایشان برای اولین بار ورزش المپیکی روئینگ را به ایران معرفی کرده و به خاطر همه دستاوردهایش در این رشته  از آن زمان در سطح جهانی شناخته شده هستند.

فدراسیون جهانی روئینگ همراه با کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون کانو متعهد به رعایت اصول و ارزش هایی هستند که حاکم بر سازمان های ورزشی که عضو جنبش المپیک هستند، است. ریاست فدراسیون های ملی باید به دست افرادی باشد که از میان افراد فعال در این رشته به صورت مستقل و آزاد انتخاب شده اند که این از اصول زیر بنایی مدیریت در ورزش است.

اگر این مشکل حل نشود فدراسیون جهانی روئینگ این حق را برای خویش قایل است که فدراسیون قایقرانی ایران را تعلیق کند که می تواند شرکت پارو زنان ایرانی را در المپیک لندن با مشکل روبرو کند.

لطفا ما را حداکثر تا 15 ژوئن (26خرداد) از آخرین وضعیت مطلع سازید و توضیح دهید که آیا مذاکراتی با مقامات دولتی برای برگرداندن اوضاع به وضعیت قبلی انجام داده اید.

با احترام

دنیس ازوالد رئیس فدراسیون روینگ جهانی

مت اسمیت دبیرکل فدراسیون جهانی روئینگ/فارس