ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رنگ آبی بازوبند کاپیتان پرسپولیس و یک حاشیه دردسر ساز



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

محمد نوری در بازی با پاختاکور بازوبنی به رنگ آبی بسته بود.

به گزارش خبرآنلاین؛در روز بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور،محمد نوری کاپیتان سرخپوشان بازوبندی به رنگ آبی بر بازی بسته بود که این کار با واکنش هواداران روبرو شد.جالب اینجاست که نوری در گفت و گویی مدعی شده که این بازوبند ها را کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار آنها گذاشته است و چاره ای به غیر از این وجود نداشته است.

اما باید گفت نوری برای اینکه دل هواداران را به دست بیاورد این حرف را زده.چون پاختاکوری ها در این بازی پیراهن سفید پوشیده بودند و کاپیتان سرخ ها می توانست از بازوبند زرد رنگ استفاده کند که به نظر فراموش کرده است!


 اخبار ورزشی  -  خبر  انلاین   


ویدیو مرتبط :
تشخیص رنگ آبی کم رنگ از آبی پر رنگ - نادین تک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات کاپیتان پرسپولیس درباره بستن بازوبند آبی



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد نوری

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: «در بازی با لخویا وقتی تدارکات تیم بازوبند آبی را آورد به او گفتم که بازوبند زرد رنگ را بیاور اما او گفت چنین چیزی ممکن نیست.»

محمد نوری درباره اینکه در بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار بازوبند آبی بر بازو بسته بود عنوان کرد: «این بازوبندی نبود که من شخصا انتخاب کرده باشم. بلکه در آغاز فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، این بازوبند از سوی کنفدراسیون به باشگاه داده شد و من هم ناگزیر به بستن آن هستم.»

وی افزود: «وقتی باشگاه این بازوبند را تحویل گرفت من نسبت به این مساله اعتراض کردم. ولی چاره ای نبود. شاید این بازوبند برای هواداران غیر منتظره باشد و به همین دلیل در این باره توضیح می دهم.»

نوری خاطرنشان کرد: «در بازی با لخویا وقتی تدارکات تیم بازوبند آبی را آورد به او گفتم که بازوبند زرد رنگ را بیاور اما او گفت چنین چیزی ممکن نیست. بنابراین در مسابقات آسیایی بازوبند آبی را بالاجبار به بازو می بندم.»

اخبار ورزشی - كاپ