ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رمزگشایی از شادی گل معروف قوچان نژاد


رضا قوچان نژاد پس از گل زدن به قطر در بازی فوق العاده حساس مقدماتی جام جهانی 2014 در دوحه، شادی گل جالبی کرد.

خبرآنلاین: رضا قوچان نژاد پس از گل زدن به قطر در بازی فوق العاده حساس مقدماتی جام جهانی 2014 در دوحه، شادی گل جالبی کرد.

او سه سمت دوربین کنار زمین دوید و گویا این گل را تقدیم به فرد خاصی کرده است. پس از این شادی گل، خیلی ها دنبال این بودند که بدانند آن فرد چه کسی است.

 قوچان نژاد با لبخند در این باره می گوید: «این گل را تقدیم کردم به یکی از دوستانم که پیشش نبودم. شب بازی قطر، شب عروسی او بود و با آن شادی، این گل را تقدیم به او کردم.»

رمزگشایی از ز شادی گل معروف قوچان نژاد


ویدیو مرتبط :
‫ازماجرای پناهنده شدن تکواندوکار معروف تیم ملی تا حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشش گوچی در آستانه بازی با قطر/ قوچان نژاد دو گل زد و راهی دوبی شد‎



رضا قوچان نژاد,گوچی

درخشش گوچی در آستانه بازی با قطر/ قوچان نژاد دو گل زد و راهی دوبی شد‎

رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی تیم استاندارد لیژ در آخرین بازیلیگ بلژیک خوش درخشید و دو گل زد تا کارلوس کروش به خط حمله تیمش در آستانه بازی با قطر امیدوار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم استاندارد لیژ در بازی برگشت پلی اف راهیابی به لیگ اروپا با 7 گل تیم گنت را درهم کوبید و به لیگ اروپا راه یافت.

استاندارد که در بازی رفت 1-صفر مغلوب حریف شده بود، عصر امروز در بازی برگشت میزبان گنت بود، اما گوچی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. استاندارد در نیمه اول با 4 گل پیش افتاد و قوچان نژاد در دقیقه 58 به جای باشتوای به میدان آمد و در دقایق 72 و 83 دو بار گلزنی کرد. 

قوچان نژاد که در هفته های قبل وضعیت مناسبی در این تیم نداشت، در دو بازی اخیر 3 گل برای استاندارد زده است تا در آستانه بازی با قطر آمادگی خود را به کروش اعلام کند. با پایان لیگ بلژیک گوچی فردا راهی دوبی می شود تا به اردوی تیم ملی بپیوندد./خبرآنلاین