ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ركوردشكنی دختر بدلكار ایرانی با بهترین جایزه دنیا



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,مهسا احمدی

مهسا احمدی، بدلکار ایرانی، با قرار گرفتن در جمع بزرگان بدلکاری دنیا، نام ایران را پرآوازه کرد

دختر بدلكار با كارنامه درخشان ٩ ساله‌‌اش، حالا نگاه بزرگان هالیوود را به خود جلب كرده تا جایی كه برای ایفای نقش در سریال‌ها و فیلم‌های اكشن دعوت به كار شده است. مهسا برای اینكه در جمع بدلكاران دنیا باقی بماند این روزها سخت در آمریكا تمرین می‌كند، حتی بیشتر از قبل.

او می‌گوید‌: «هفت روز هفته را تمرین دارم. طبق برنامه سه روز در هفته و آن هم چهار ساعت تمرین با یك گروه بدلكار، دو روز در هفته را كه در سالنی كه اسپانسرم تهیه كرده و بقیه روزها را به صورت انفرادی برای حفظ آمادگی به تمرینات اختصاصی می‌پردازم. نكته جالب اینكه در این سالن‌ها كه برای تمرین می‌روم از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین امكانات بدلكاری موجود است. مضافاً اینكه همه تمرینات با چند دوربین ضبط می‌شود تا علاوه بر رفع ایرادات بتوانم همین نقش‌ها را جلوی دوربین هم انجام بدهم.»

مهسا به رؤیاهایش فكر می‌كند‌: «از روزی كه به آمریكا آمده‌ام همراه بدلكاران مطرح تمرین می‌كنم و در سریال ویكیدسیتی بازی كردم و برای چند فیلم اكشن هم دعوت شده‌ام. می‌خواهم با تجربیات جدیدی از بزرگان بدلكاری به ایران برگردم و به دختران ایرانی آموزش دهم.»

احمدی درباره جایزه ویژه بدلكاران می‌گوید‌: « اكشن ایگن،جشنواره 8 ساله ویژه بدلكاران هالیوود است كه به 5 نفر اول جایزه می‌دهند. در هفت سال قبل بدلكاران آمریكایی جایزه گرفته‌اند و هیچ ‌وقت یك خارجی سهمی از این جوایز نداشت تا اینكه من اولین بدلكار خارجی بودم كه جایزه كریستال آوارد را گرفتم.»

او از این جایزه خیلی خوشحال است‌: «نمی‌دانم چطور احساسم را بیان كنم. وقتی برای گرفتن جایزه اسمم را خواندند، تنها اشك شوق می‌ریختم اما باورش برایم سخت بود. در خواب هم نمی‌دیدم با وجود همه بزرگان بدلكاری مثل گری‌ پاور كارگردان اكشن جیمزباند و مدیر بدلكاران فیلم دو صفر هفت و كارگردان اكشن فیلم اسپایدرمن، جایزه بگیرم.»

احمدی از بازی در فیلم اسكای ‌فال حس خوبی دارد‌: «اسكای‌ فال مسیر زندگی‌ام را تغییر داد و شاید به خاطر همین فیلم است كه الان در جمع بزرگان هالیوود هستم.»

جوان‌ترین بدلكار دنیا به ایرانی بودنش افتخار می‌كند‌: «من ایرانی هستم و همه جا با افتخار می‌گویم ایرانی‌ام.»

در این مراسم برای همه خیلی جالب بود كه یك دختر بدلكار ایرانی حضور دارد. من كشورم را در دنیا مطرح می‌كنم و حالا آرزویم این است كه تمام زنان ایران‌زمین در بلندترین قله‌های موفقیت بدرخشند.»

احمدی از بی‌تفاوتی مسئولان سینمایی به حرفه بدلكاری انتقاد می‌كند‌: «در طول ٩ سال كه به صورت حرفه‌ای بدلكاری می‌كنم، از طرف هیچ ارگان یا مسئولی تشویق نشده‌ام‌ اما در سطح بین‌المللی مورد حمایت و تحسین بزرگان بدلكاری قرار گرفتم. به همین خاطر از بی‌توجهی مسئولان هنری بسیار ناراحتم چون واقعاً كشورم را دوست دارم و با تمام وجود می‌خواهم برای كشورم كار كنم.»

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
بدلكار ناشی(خدا رحم كرد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ایرانی، برنده جایزه بهترین دانشجوی خارجی سوئد شد



مهسا میرطالبی,برنده جایزه بهترین دانشجوی خارجی سوئد

دختر ایرانی، برنده جایزه بهترین دانشجوی خارجی سوئد شد

جایزه بهترین دانشجوی خارجی سوئد به یک دانشجوی ایرانی دانشگاه گوتبرگ اعطا شد.

مهسا میرطالبی، دانشجوی 23 ساله مهندسی نرم افزار دانشگاه گوتنبرگ سوئد به عنوان یکی از برندگان امسال جایزه «گلوبال سوئید»(سوئدی جهانی) که هر ساله از سوی وزارت خارجه سوئد به 24 دانشجوی خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های این کشور اعطا می شود، معرفی و تقدیر شد.

میرطالبی یکی از اعضای تیم هفت نفره دانشگاه گوتنبرگ است که با طراحی یک خودرو بدون راننده، جایزه اول مسابقات مهندسی نرم افزار «کارولوکاپ» آلمان را کسب کردند.

جایزه «گلوبال سوئید» هر ساله با هدف تقدیر از برترین دانشجویان خارجی دانشگاه‌های سوئد اعطا می شود.

دانشجویان برجسته متولد کشورهای خارج از اتحادیه اروپا که در مقاطع پایانی تحصیلی بوده و دارای شخصیتی اجتماعی، نوآور و علاقمند به علم و تحصیل باشند، شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار «سوئدی جهانی» شناخته می شوند./ایسنا