ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقیب جدی برای زوج مظلومی و مجیدی در استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

برخی نزدیکان سرمربی نفت می گویند وی اگر به استقلال بیاید، سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان را هم برمی‌گرداند.

می‌گویند پرویز مظلومی گفته اگر به استقلال بیاید، فرهاد مجیدی را هم با خودش می‌آورد یعنی زوج مظلومی و فرهاد به عنوان سرمربی و مربی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشینند البته آتیلا هم احتمالاً ضلع سوم این مثلث خواهد بود.

در عین حال شایعه شده منصور پورحیدری هم در جلسه هیأت ‌مدیره زوج مجید نامجومطلق و مهدی پاشازاده را توصیه کرده و نام یک مربی خارجی (احتمالاً دراگان اسکوچیچ) هم در آخرین جلسه هیأت مدیره مطرح شده است و گفته می‌شود این مربی خارجی قرار است 2 پیشکسوت استقلال را به عنوان دستیار کنار خود داشته باشد.

اما آنچه بیشتر به واقعیت نزدیک به نظر می‌رسد، گزینه‌ای است به نام علیرضا منصوریان... گفته می‌شود گروهی از تصمیم‌سازان مجموعه آبی انتخاب منصوریان را به مالکان جدید استقلال توصیه کرده‌اند.

می‌گویند منصوریان اگر به استقلال بیاید، سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان را هم برمی‌گرداند. برخی نزدیکان این ستاره‌های فوتبال هم تأیید کرده‌اند در صورتی که منصوریان سرمربی استقلال در لیگ برتر پانزدهم باشد، رحمتی و آندو به مجموعه آبی برمی‌گردند البته همه چیز بعد از معرفی مالک جدید از مرحله گمانه‌زنی فراتر می‌رود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع تمام قد مظلومی از فرهاد مجیدی/او به خاطر پول از استقلال نرفت



دفاع تمام قد مظلومی از فرهاد مجیدی/او به خاطر پول از استقلال نرفت/به فرهاد اتهام نزنید

 بعد از انتقادهای قلعه نویی از مجیدی، حالا سرمربی سابق استقلال به دفاع از این بازیکن پرداخته است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرویز مظلومی می گوید دو سه روز است که آبادانی ها شب و روز با موبایلش تماس می گیرند. سرمربی سابق استقلال که این روزها بیکار است و تیم ندارد، جزو گزینه های سرمربیگری این تیم به شمار می رود. اما مظلومی می گوید: «فعلا که پیشنهادی نداده اند.» او اضافه می کند: «چند روزی است که دوستان زیادی از آبادان با من تماس گرفته اند. هر روز به من زنگ می زنند و می گویند چرا به آبادان نمی آیی؟»

پرویز مظلومی می گوید به خاطر نتایجی که در آبادان گرفته در این شهر محبوب است: «به هر حال من این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آوردم.» مظلومی اضافه می کند: «دوستان آبادانی فکر می کنند نفت به من پیشنهاد داده ولی اصلا اینطور نیست. فکر می کنند من پیشنهاد باشگاه را رده کرده ام اما تا به حال کسی با من تماس گرفته. به من پیشنهادی نرسیده که بخواهم ردش کنم.»

آیا اگر به او پیشنهاد بدهند به نفت می رود؟ پاسخ مظلومی این است: «بالاخره باید شرایط مهیا شود. الان کار کردن در آبادان خیلی سخت شده ولی به هر حال وقتی اسم نفت پیش می آید، مردم و مسولان پشت این تیم قرار می گیرند. حمایت هایی که از این تیم می شود خوب است. اگر پیشنهاد برسد حتما به آن فکر می کنم.»

سرمربی سابق استقلال همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی می گوید: «به نظرم خداحافطی مجیدی از فوتبال زود بود. با توانایی که او داشت می توانست حداقل دو فصل دیگر بازی کند. به نظر فرهاد عجله کرد. کاش مجیدی می توانست با پیراهن استقلال خداحافظی کند ولی باز هم باید به نظرش احترام گذاشت. خودم به شخصه تلاش زیادی کردم نظرش را برگردانم اما نشد.»

او درباره تشویق فرهاد مجیدی و اینکه چرا نتوانست به استقلال بازگردد، توضیح می دهد: «فرهاد با سابقه درخشانی که در استقلال داشت میان هواداران محبوب بود و مردم هم دوستش داشتند. مجیدی برای پول استقلال را ترک نکرد و نباید او را به این کار متهم کرد.اگر مجیدی برای پول رفته بود این فصل هم پیشنهادهای خوبی داشت و اصلا به استقلال فکر نمی کرد.»/ستاره ها