ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقم عجیب قرارداد مهدی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی ,مهدی رحمتی

شنیدن رقم قرارداد مهدی رحمتی، هواداران استقلال را سورپرایز می کند.

مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران طی 5-6 سال گذشته همیشه جزو گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است. او که زمانی دروازه بان فیکس تیم ملی بود، در فصل نقل و انتقالات یکه تازی می کرد و بالاترین رقم ها را به خود اختصاص می داد.

اما امسال بازگشت او به استقلال، زیاد خرج روی دست آبی پوشان نگذاشت. قرارداد مهدی رحمتی امسال یک میلیارد تومان است. این پولی است که رحمتی چند سال قبل می گرفت و امسال اگر می خواست مثل هر سال پیشنهاد مالی بدهد، حداقل رقمی دو میلیارد تومانی را پیشنهاد می داد. اما شرایط خاص این فصل باعث شد تا رحمتی توقعات مالی خود را کم کند و با یک میلیارد تومان راضی شود. البته به این شرط که استقلال طلب 900 میلیون تومانی فصل های گذشته را هم به او بپردازد.

رحمتی حاضر شد فقط یک میلیارد تومان از استقلال بگیرد ولی با این کار، طلب خود را هم زنده می کند و به 900 میلیون بدهی اش می رسد. گرچه استقلال امسال پول زیادی در حسابش ندارد و از کل این رقم، تنها توانسته 200 الی 300 میلیارد تومان به رحمتی بدهد و به این دروازه بان قول داده اند که حتما کل این پول را تا پایان فصل به او می دهند.

البته یک میلیارد تومان در ایران پول بسیار هنگفتی است که رسیدن به آن برای اکثریت اقشار جامعه در حد یک رویاست. این پول برای بسیاری از فوتبالیست ها هم زیاد است اما از آنجا که رحمتی هر سال جزو گران قیمت ترین بازیکنان لیگ ایران محسوب می شد و در چند سال گذشته بسیار بیشتر از یک میلیارد تومان پول گرفته، عجیب است که حاضر شده با این رقم با استقلال قرارداد ببندد

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حضور سید مهدی رحمتی در باشگاه استقلال برای عقد قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقم قرارداد رحمتی چقدر است؟



اخبار ,اخبار ورزشی , رقم قرارداد رحمتی

اخبار ورزشی - قرارداد رحمتی یک میلیارد و 550 میلیون است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: رقم قرارداد رحمتی یک میلیارد و 550 میلیون تومان است که بالاترین رقمی است که به بازیکن تیم داده‌ایم.

ابراهیم ثنایی در خصوص شرایط پیکان اظهارداشت: تیم ما تقریباً کامل شده است و با برگزاری اردویی در ترکیه به آمادگی نسبی خواهیم رسید، امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی در این دوره از رقابتها داشته باشیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

 

به نقل از فارس، وی در مورد اختلاف نظرهایی که بین سید مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی بوجود آمده یادآور شد: هر جفت این عزیزان برای من قابل احترام هستند، آنها برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده‌اند، من خیلی در جریان این مسئله نیستم اما اگر فکر می‌کنند می‌توانند کمک کنند در خدمت هستم، نهایت آن با یک افطاری در خدمت آنها هستیم و این دو را آشتی خواهیم داد.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا این مسائل حاشیه‌ای برای گلر این تیم بوجود نمی‌آورد، گفت: من مصاحبه این عزیزان را دقیق نخوانده‌ام اما به همه بازیکنان یادآور می‌شویم که زیاد وارد حاشیه نشوند، حتماً نباید جواب یکدیگر را بدهیم، برخی مسائل می‌تواند به مرور زمان حل شود شاید شخصی منظور خاصی نداشته است، در ماه رحمت الهی قرار داریم و باید مهربانانه‌تر با یکدیگر برخورد کنیم.

 

ثنایی در مورد اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم چه زمانی رسانه‌ای می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان ما در سازمان لیگ ثبت می‌شود و کم‌کم برای تمام بازیکنان انجام خواهد شد، پس از آن هم سازمان لیگ می‌تواند آن را اعلام کند.

 

وی در مورد مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی، گفت: قرارداد او به مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان است که بیشترین رقم قراردادی است که به بازیکن داده‌ایم ، ما براساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌آیم بازیکن گرفته‌ایم و طبق صحبت‌های فدراسیون و سازمان لیگ عمل کرده‌ایم.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد وضعیت ورزشگاه این تیم در فصل چهاردهم گفت: ما جلساتی را با مسئولان برگزار کردیم تا نواقص ورزشگاه شهدای شهرقدس برطرف شود، آنها هم قول و قرارهایی به ما داده‌اند اما اگر این ابهامات برطرف نشود ما در ورزشگاه دستگردی به مصاف رقبای خود خواهیم رفت.

اخبار ورزشی - فارس