ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقابت داغ آقای گل های لیگ : یک لنگه کفش برای سه نفر



رقابت داغ آقای گل های لیگ : یک لنگه کفش برای سه نفر

چه کسی آقای گل لیگ برتر خواهد شد؟سه بازی باقیمانده تیمها را دنبال کنید و حدس بزنید

سایت گل - رقابت فونیکه سی ، کریم انصاری فرد و رضا عنایتی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ باعث شده تا با وجود اینکه صنعت نفت ، سایپا و صبا نه شانسی برای قهرمانی دارند و و نه خطر سقوط تهدیدشان می کند اما ا دقت نتایج آن ها را دنبال کنیم .

 

 ,فونیکه سی,کریم انصاریفر,رضا عنایتی,اخبار,اخبار ورزشی

 

فونیکه سی - 19 گل: خوشبختی کنار شط

پیروزی آبادانی ها در داربی نفت علاوه بر اینکه باعث شد تا تماشاگران این تیم پس از سه هفته بار دیگر رنگ برد را ببینید یک دستاورد دیگر نیز به همراه داشت. گلزنی فونیکه سی بعد از مدت ها باعث شد تا بار دیگر او به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار بگیرد. فونیکه که در هفته های اخیر بیشتر گرفتار حاشیه های مختلف شده بود و همین امر سبب شده بود کاستای نظم گرا او را به نیمکت ذخیره ها تبعید کند هر چند در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب صنعت نفت قرار نگرفت اما در 15 دقیقه ای که در بازی بود موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا علاوه بر اینکه او را به صدر جدول گلزنان برساند زمینه ساز آشتی دوباره او با کادر فنی صعنت نفت شود.

فونیکه هفته آینده در آبادان باید به مصاف استقلالی ها برود. این بازی می تواند انگیزه های او را چند برابر کند. اگر کاستا این شانس را در اختیارش قرار دهد.

 

 ,فونیکه سی,کریم انصاریفر,رضا عنایتی,اخبار,اخبار ورزشی

 

کریم انصاری فرد- 18 گل  : کریم ، اوستای بدشانسی

اما در روزی که فونیکه سعی موفق به گلزنی برای تیمش شد یکی دیگر از اضلاع آقای گلی مجبور شد بازی تیمش را از روی سکوها دنبال کند.او که با گلی که در بازی با پرسپولیس به ثمر رساند خود را به فونیکه سی و عنایتی رسانده بود پیش بینی کرده بود اگر دچار مصدمیت نشوم به آقای گلی فکر می کنم اما شاید او مجبور باشد قید آقای گلی را بزند چرا که درست بعد از این بازی انصاری فرد گرفتار مصدومیت شد تا بازی با ملوان را از دست بدهد. هر چند به نظر می رسد مصدومیت ستاره جوان نارنجی پوشان جدی نباشد و او قادر خواهد بود در دو هفته پایانی در ترکیب تیمش قرار بگیرد اما باید قبول کرد که انصاری فرد جوان کار سختی پیش رو خواهد داشت. او در حالی یک گل از فونیکه سی عقب است که تیمش هفته آینده باید در بوشهر به مصاف شاهینی برود که این بازی برایش حکم مرگ و زندگی دارد و مسلما گل زدن به این تیم آن هم در مقابل هواداران پرشورش کار آسانی نخواهد بود.انصاری فرد در هفته آخر لیگ هم در خانه دوئل جانانه ای را در مقابل فونیکه سی برگزار خواهد کرد. مصاف سایپا و صنعت نفت می تواند تکلیف آقای گل را مشخص کند.

 

 ,فونیکه سی,کریم انصاریفر,رضا عنایتی,اخبار,اخبار ورزشی

 

رضا عنایتی - 18 گل  : قهرمان قهرمانان

اما این مثلث آقای گلی یک ضلع دیگر هم دارد که نباید آن را دست کم گرفت. رضا عنایتی که این روزها زمزمه بازگشت دوباره اش به استقلال بار دیگر به گوش می رسد خیلی دوست دارد که با لقب آقای گل لیگ به این تیم برود تا جواب همه ان هایی را که او را بازیکنی تمام شده می خواندند بدهد. عنایتی که در این هفته نه خودش و نه تیمش موفق به گلزنی نشد چشم به دو هفته پایانی دارد تا شانسش را برای رسیدن به آقای گلی بیازماید. مس کرمان و فجر سپاسی دو تیمی هستند که صبا در دو هفته پایانی به مصاف آن ها خواهد رفت. دو تیمی که بقاء خود در لیگ را تضمین کرده اند و برای رسیدن به امتیاز به آب و آتش نمی زنند و این فرصت خوبی برای مهاجمی است که برای رسیدن به آقای گلی بی تابی می کند.

 

به نظر می رسد در دو هفته پایانی همانگونه که رقابت در صدر جدول برای قهرمانی ، رقابت برای سهمیه چهارم آسیایی و رقابت در انتهای جدول برای بقاء در میان تیم های لیگ داغ است رقابت برای آقای گلی هم باید به ان افزود./گل


ویدیو مرتبط :
با یه لنگه کفش گل زد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی :بچه استقلال هستم و می خواهم آقای گل لیگ شوم / کفش های فرهاد مجیدی فوتبالم را متحول کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریمی

وینگر سرعتی و گل زن تیم استقلال گفت: «تنها فرق من و اکبرپور در این است که ایشان راست پا بودند و من چپ پا، یعنی به نوعی قرینه ایشان هستم.»

محسن کریمی حالا نه تنها پدیده، بلکه تبدیل به یک ستاره در فوتبال ایران شده. وی که در سن 21 سالگی تبدیل به یکی از ارکان ثابت تیم استقلال شده و بازیکنی است که بود و نبودش در این تیم بسیار تاثیر گذار است، آرزویش این است که آقای گل لیگ شود.

البته این بازیکن جوان انگار در رسیدن به آرزوهایش هم مثل فوتبال بازی کردنش سرعتی است. چون خیلی زود می خواهد به آرزویش برسد: «می دانم که فرصت زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده و تنها هشت نه بازی داریم تا لیگ تمام شود و من هم نصف نفر اول جدول گل زنان گل زده ام، اما خیلی دوست دارم که در همین فصل آقای گلی لیگ را تجربه کنم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم.»

کریمی که جزء ده ها فوتبالیست مازندرانی است که در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد افتخار می کند که بچه ساری است و بدون هیچ پارتی و پشتوانه ای تنها با گذاشتن دست روی زانوهای خودش پله های ترقی را پیموده و حالا در تیم بزرگی مثل استقلال یک بازیکن ثابت و تاثیر گذار شده.
 
او که با تست دادن در تیم جوانان استقلال کشف شد و جذب این تیم شد تا فوتبالش را به طور کلی از تیم های پایه استقلال آغاز کرده باشد در این خصوص گفت: «من بچه استقلال هستم. چون فوتبالم در استقلال متولد شد، رشد کرد و به بلوغ رسید. البته به نظر خودم این سقف فوتبال من نیست و باید حالا حالا ها تلاش کنم و حرف مربیان و بزرگترهایم را گوش کنم تا بزرگ شوم.»
 
کریمی گرچه سبک فوتبالش و استایل بدنش را بی شباهت به علیرضا اکبرپور، وینگر سرعتی دهه هفتاد استقلال نمی داند، اما اصلی ترین الگوی فوتبالی اش فرهاد مجیدی است.

وی در این خصوص تصریح کرد: «آقای اکبرپور را خیلی دوست دارم. ایشان در تیم های پایه استقلال مربی من بودند. اتفاقا خود آقای اکبرپور هم بارها به من گفت که مرا یاد جوانی های خودم می اندازی. تنها فرق من و ایشان در این است که ایشان راست پا بودند و من چپ پا. یعنی به نوعی قرینه آقای اکبرپور هستم. به ایشان خیلی علاقه دارم و خودم را مدیون آقای اکبرپور می دانم.»

کریمی که فصل گذشته با گرفتن کفش های اهدایی فرهاد مجیدی سر و صدایی در رسانه ها ایجاد کرد گفت: «آقا فرهاد یک بار کفش هایش را به من داد که با آن گل زدم و کلا آنقدر روحیه گرفتم که فوتبالم متحول شد. پنهان نمی کنم که فرهاد مجیدی الگوی من است و آرزو دارم روزی به درجه ای در فوتبال برسم که پیراهن شماره 7 این تیم را بر تن کنم. پیراهنی که بر تن بزرگان این تیم از جمله آقای روشن، آقای شاهرخ بیانی و آقا فرهاد مجیدی بوده است.»

 

اخبار ورزشی - اسپورت تی وی