ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقابت تنگانگ افشارزاده و فتح‌الله‌زاده


مدیرعامل باشگاه استقلال از میان ۴ گزینه انتخاب خواهد شد.

تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال از میان ۴ گزینه انتخاب خواهد شد.

امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرد: بهرام افشارزاده گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی استقلال است اما دو گزینه دیگر هم خارج از اعضای هیئت مدیره اعلام شده استقلال برای مدیریت این باشگاه حضور دارند.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده هم می‌تواند برای مدیرعاملی استقلال انتخاب شود و این بسته به نظر هیئت مدیره استقلال است که کدام‌یک از این گزینه‌ها را انتخاب خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای فتح‌الله‌زاده به دفتر وزیر ارسال شد/استقلال از حضور در رقابت‌های لیگ برتر فصل بعد محروم خواهد شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

استعفای فتح‌الله‌زاده به دفتر وزیر ارسال شد/ مخالفت وزیر با جدایی مدیرعامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال سه روز قبل استعفای خود را به دفتر وزیر ارسال کرد.

به گزارش فارس، علی فتح الله زاده که مدت هاست از وضعیت مالی باشگاه استقلال رنج می برد و بارها اعلام کرده که باید به این باشگاه کمک شود، سه روز قبل نامه استعفای خود را به دفتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد.

به نظر می رسد عباسی هنوز استعفای فتح الله زاده را قبول نکرده است.

استقلال اکنون در شرایط خاص قرار دارد. این تیم در صدر جدول است و هفته آینده اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو دارد.

در صورت عدم جلب رضایت ۱۲ شاکی طلبکار

استقلال از حضور در رقابت‌های لیگ برتر فصل بعد محروم خواهد شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی اعلام کرد در صورتی‌که باشگاه استقلال تا پایان فصل نتواند رضایت ۱۲ طلبکار خود را بگیرد از حضور در لیگ برتر آینده محروم خواهد شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت مطالبات کادرفنی توسط باشگاه استقلال حکمی به شرح زیر صادر کرد:

در پی استنکاف باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات 12 تن از اعضای سابق کادرفنی و بازیکنان سابق استقلال که 12 نفر به شرح هوار ملامحمد، عبدالصمد مرفاوی، علی شوری، فیروز کریمی، محمد محمدی، فیلپ آلوز، هادی شکوری، بهزاد نوشادی، امیدرضا روانخواه، تیم فوتسال استقلال، بیژن کوشکی و حمید عزیززاده که جمعا یک میلیارد و هفتاد و دو میلیون و سی و شش هزار و هشتصد و بیست تومان شده است و جدا از اینکه پرونده‌های جریانی و غیرقطعی هم بین افراد و باشگاه‌های مذکور وجود دارد که منتهی به رای قطعی نشده است، اما خودداری باشگاه از پرداخت بدهی‌هایش به 12 طلبکار مصداق ماده 39 آیین نامه انضباطی است و چون باشگاه استقلال علیرغم اعطای مهلت‌های مکرر و طولانی باشگاه استقلال موفق  به تسویه حساب با طلبکاران نشده است به استناد ماده 18 بند ب ماده 39 آیین نامه انضباطی چنانچه باشگاه تا پایان فصل نتواند رضایت طلبکارانش را جلب کند و به کمیته انضباطی منعکس نکند، علاوه بر الزام به پرداخت جریمه دیر کرد( بر مبنای 5 درصد مطالبات) حق انجام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در فصل جدید (92-93)از قبیل ثبت نام در لیگ مربوط به شرکت در مسابقات آتی، نقل و انتقال و جایجایی بازیکن و مربی و هرگونه فعالیت مرتبط با تشکیلات رسمی فوتبال و غیره را نخواهد داشت.این دستور قطعی و لازم الاجراست./فارس