ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا


بانوی ملی پوش وزن ۵۰-کیلوگرم مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به گردن آویخت.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در یوکوهامای ژاپن آغاز شده، سحر کرجی با قبول شکست برابر نماینده میزبان در فینال به مدال نقره بسنده کرد.

ملی پوش کاراته ایران پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی بازنده شد.

کرجی در رقابت‌های امروز (جمعه) ۸ بر صفر نماینده سریلانکارا شکست داده بود و ۲ بر یک مقابل نماینده تایوان به پیروزی رسیده بود. او همچنین ۲ بر صفر از سد نماینده هنگ کنگ گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

همچنین ملی پوش وزن ۶۷- کیلوگرم ایران به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.

 در ادامه دیدارهای سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا سعید احمدی با پذیرفتن شکست برابر نماینده قزاقستانی مدال نقره این رقابت‌ها را برگردن آویخت.

احمدی در نخستین دیدار خود با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نماینده سریلانکا پیروز شد و در دویمن دیدار خود نیز نماینده کویت را شکست داد. ملی پوش وزن ۶۷- کیلوگرم ایران در دیدار سوم خود نماینده اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به فینال این دوره از رقابت‌ها رسید.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // دختران کاراته کا آماده آغاز رقابت های قهرمانی آسیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نایب قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا



 رقابت‌های کشتی فرنگی آسی

از سه طلا در گومی تا حسرت طلا در دهلی

نایب قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی ایران بدون کسب مدال طلا به مقام نایب قهرمانی کشتی فرنگی آسیا رسید.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بیست‌وششمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با سه مدال نقره، دو برنز و 50 امتیاز به مقام دوم دست یافت.

کره‌جنوبی با 58 امتیاز (4 طلا و یک نقره) به مقام قهرمانی و قزاقستان با 49 امتیاز (یک طلا، یک نقره و دو برنز) به عنوان سومی رسیدند.

همچنین تیم‌های قرقیزستان 47 امتیاز، ژاپن 37 امتیاز، چین 28 امتیاز، هندوستان 28 امتیاز، ازبکستان 27 امتیاز تاجیکستان 18 امتیاز و عراق 13 امتیاز در مکان‌های چهارم تا دهم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این مسابقه‌ها عبدالمحمد پاپی (60 کیلوگرم)، مهدی زید‌وند (66 کیلوگرم) و هادی علیزاده پورنیا (74 کیلوگرم) به مدال نقره دست یافتند و طالب نعمت‌پور (84 کیلوگرم) و داود گیل‌نیرنگ (96 کیلوگرم) صاحب مدال برنز شدند.

از نکات قابل توجه این رقابت‌ها حذف بشیر باباجان‌زاده (120 کیلوگرم) و مهدی حاجی‌پور (55 کیلوگرم) در دور دوم این رقابت‌ها بود. البته مسئولان و کادر فنی ایران قضاوت‌های مغرضانه داوران در رقابت‌های باباجان‌زاده، نعمت‌پور و گیل‌نیرنگ را عامل شکست این کشتی‌گیران عنوان می‌کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های سال گذشته کره جنوبی با 54 امتیاز (سه طلا، یک نقره و یک برنز) به مقام قهرمانی آسیا رسیده بود./ایسنا