ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضا نوروزی در آستانه پیوستن به پرسپولیس


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات جدی‌اش را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و این احتمال وجود دارد که در یکی دو روز آینده با این باشگاه به توافق برسد.

تسنیم: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات جدی‌اش را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده و این احتمال وجود دارد که در یکی دو روز آینده با این باشگاه به توافق برسد.

علی دایی قبل از اینکه به سفر اروپا برود دو بار با رضا نوروزی به صورت تلفنی صحبت کرد که طی آن مهاجم فصل گذشته نفت تهران به سرمربی پرسپولیس قول داد سال آینده پیراهن این باشگاه را برتن کند. در همین راستا طی روزهای اخیر مذاکراتی بین نوروزی و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و حالا او در آستانه پوشیدن پیراهن این تیم است.

با اینکه مسئولان باشگاه نفت تهران مدعی هستند که این مهاجم با آنها قرارداد دارد ولی دو روز پیش مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که نوروزی بازیکن آزاد است. در یکی دو روز گذشته هم مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های نوروزی مذاکره کردند و این بازیکن به احتمال فراوان به زودی قراردادش را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
گل رضا نوروزی؛ پرسپولیس ( 0 ) - سایپا ( 1 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوی‌ترین مرد جهان در آستانه پیوستن به پرسپولیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قوی‌ترین مرد جهان در آستانه پیوستن به پرسپولیس
خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی با پیشنهاد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از برنامه‌های رویانیان پس از المپیک 2012 تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی به جزء فوتبال در این باشگاه بود.

وی در همین راستا به یکی از رشته‌هایی که بسیار علاقه خود را نشان داده است وزنه برداری بود. از همین رو رویانیان شب گذشته در مراسم تقدیر از ملی پوشان وزنه برداری که در هتل استپیناس برگزار شد در جلسه‌ای کوتاه با کورش باقی سرمربی تیم ملی وزنه برداری، حسین رضا زاده، بهداد سلیمی و برخی از ورزشکاران این رشته ورزشی مذاکراتی انجام داد.

رویانیان حتی پیشنهادی را به بهداد سلیمی داده تا در صورت قبول شدن آن قوی‌ترین مرد جهان امسال با نام تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ به میدان برود.

همچنین رویانیان با برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان وارد مذاکره شدند./فارس