ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضا قوچان‌نژاد با نیم میلیون دلار کویتی شد!



اخبار,اخبارورزشی,رضا قوچان‌نژاد

 

  اخبار ورزشی - عقب‌گرد ملی پوشان فوتبال ایران؛
رضا قوچان‌نژاد با نیم میلیون دلار کویتی شد!

 رضا قوچان نژاد، ستاره تیم ملی ایران که تنها گل تیمش را در جام جهانی 2014 برزیل به ثمر رساند، با عقد قرار داد نیم میلیون دلاری به باشگاه الکویت پیوست.

به گزارش روزنامه السیاسه، قوچان نژاد خود را به اردوی تیم الکویت در قاهره پایتخت مصر رساند تا پس از انجام آزمایشات پزشکی، قرارداد خود را رسما امضا کند. بر اساس این گزارش بازیکن ایرانی از باشگاه چارلتون انگلیس با قراردادی یکساله به الکویت پیوسته است. روزنامه السیاسه به نقل از منابع خود نوشته که مبلغ قرار داد یکساله قوچانی نیم میلیون دلار است.

فصل پیش جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در تیم الکویت توپ می زد که این بازیکن با جدایی از این تیم، پس از جام جهانی برزیل به اوساسونای اسپانیا ملحق شد. السیاسه درباره قوچان نژاد نوشته این بازیکن ۲۷ ساله تابعیت ایرانی -هلندی دارد و یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است که سابقه عضویت در تیم های زیر ۱۶ و ۱۹ ساله های هلند را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر بازی در هیرنفین هلند در تیم های استاندارد لیژ و چارلتون انگلیس نیز توپ زده است.

 اخبار ورزشی - بهار نیوز


ویدیو مرتبط :
رضا قوچان نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال رضا قوچان نژاد در باشگاه های بلژیک!



مربی سنت تروئیدن پس از جنجالی که قوچان نژاد به پا کرد: دل رضا دیگر با تیم نیست!

 رضا قوچان نژاد از تصمیم مربی سنت تروئیدن برای حضور در میدان سر باز زد تا جنجالی به پا شود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ رضا قوچان نژاد که با درخشش در بازی ایران و کره به ستاره جدید فوتبال ملی ایران بدل شده ، در لیگ دسته دوم باشگاه های بلژیک خبرساز شد. او که در پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر مولن بیک ، روی نیمکت نشسته بود وقتی مربی از او خواست تا در دقیقه 87 به میدان برود ، از این تصمیم سر باز زد تا برای دقایقی نیمکت این تیم به هم بریزد.

بلافصله بعد از بازی بود که گیدو چوئلز ، سرمربی سنت تروئیدن درباره بازیکن ایرانی اش گفت:« دل رضا دیگر با تیم ما نیست . او که برای نیم فصل به استاندارد لیژ می رود ، از وقتی قراردادش را بسته دیگر دل به تمرینات ما نمی دهد!»

به نظر می رسد آب و هوای ایران به رضا نساخته و یک هفته حضور در جمع بازیکنان ایرانی ، او را هم سر به هوا کرده است!/خبرآنلاین