ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضایت ونگر از پیچیده شدن وضعیت چلسی


سرمربی آرسنال به اندازه اولین پیروزی پس از ۱۴ رویایی با مورینیو، بابت کسب اولین جام فصل توسط تیمش خوشحال است.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از برتری یک برصفر تیمش مقابل چلسی و کسب سوپرجام انگلیس از کسب اولین جام فصل همراه تیمش ابراز رضایت کرد.

او که بالاخره پس از 14 بار ناکامی، تیم مورینیو را برد، گفت: به لحاظ فیزیکی دچار مشکل شدیم چون شرایط زمین مناسب نبود.بعد از برتری یک برصفر، فرصت افزایش اختلاف را داشتیم اما به هرحال اولویتمان حفظ پیروزی بود.وقتی به زمین حریف هجوم می‌آوردیم، خطرناک می‌شدیم، با این حال ترجیح دادیم بیشتر در زمین خودمان بمانیم.در حد بضاعتمان ظاهر شدیم و چلسی را به پیچیدگی خاصی دچار کردیم.

سرمربی سابق موناکو از اینکه چک در اولین حضور رسمی در آرسنال با نمایشی دلپذیر دوازه‌اش را بسته نگه داشت، خوشحال شد و گفت: در 19 بازی آخر فصل گذشته، 13 گل خوردیم اما حالا به خط دفاعیمان سروسامان بخشیده‌ایم و امیدوارم در ادامه هم همین‌قدر خوب از دروازه‌مان دفاع کنیم.پیش‌فصل خوب داشتیم.در حال ادامه روند خوب هفته‌های پایانی فصل گذشته هستیم.غیر از ولیشیر که او را فصل گذشته به خاطر آسیب‌دیدگی از دست دادیم، آسیب‌دیده مطرحی نداریم و سانچس هم خوشبختانه فردا پس ازپشت سر گذاشتن مصدومیت به تیم برمی‌گردد.

ونگر درباره والکات گفت: مایلم از او پشت‌سر مهاجمان استفاده کنم اما این موضوع به تاکتیک رقیب هم بستگی دارد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری آرسن ونگر قبل از بازی با چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد



 

 

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد

 

سرمربی آرسنال با ناامیدی از احتمال غیبت فابرگاس در دیدار حساس مقابل چلسی خبر داد.

سسک فابرگاس که با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است اما به دیدار هفته آینده تیمش مقابل چلسی صدرنشین نخواهد رسید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌های لندن 10 روز پیش در دیدار مقابل ساندرلند از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دید و علاوه بر غیبت در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا داربی حساس و سرنوشت‌ساز لندن را هم از دست داد.

آرسن ونگر درباره‌ی آخرین وضعیت کاپیتان تیمش گفت: فابرگاس مسلما به دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نخواهد رسید اما تمرین‌های اختصاصی‌اش را با شدت بیشتری انجام می‌دهد تا بتواند مقابل چلسی به میدان برود. هرچند با توجه به مشکلی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای دیدار یکشنبه آماده شود.

تیم فوتبال آرسنال که از شش بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، 11 امتیاز به دست آورده و در مکان دوم جدول قرار گرفته است، یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس، داربی لندن را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد.

شاگردان آنجلوتی با وجود شکست در هفته ششم رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی، همچنان با 15 امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارند.