ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضایتنامه دایی شنبه تحویل دادگاه می‌شود


وکیل علی دایی از ارائه رضایتنامه مکتوب موکل خود به دادگاه درخصوص پرونده شکایت از محمد مایلی‌کهن در روز شنبه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عسگری‌ پیش‌بین وکیل علی دایی درباره اعلام رضایت موکلش در پرونده محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: عصر امروز به این جمع‌بندی رسیدیم که رضایت خود را اعلام کنیم و در این رابطه بیانیه‌ای را آقای دایی منتشر کرد.

وی ادامه داد: رضایتنامه موکل خود را به طور رسمی و مکتوب آماده کرده‌ایم اما با توجه به اتمام وقت اداری امروز نتوانستیم به دادگاه ارائه کنیم. همچنین با توجه  به تعطیلی دو روز آینده، رضایتنامه مکتوب را صبح روز شنبه به دادگاه تقدیم خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
دایی در برنامه نود:وزیر ورزش باید به دادگاه بیاید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحویل ادعانامه دادگاه ترورحریری



 

 

 

تحویل ادعانامه دادگاه ترورحریری

 

دادستان دادگاه بین المللی ویژه ترور رفیق حریری ادعانامه مربوط به مظنونان دست داشتن در ترور نخست وزیر پیشین لبنان را تسلیم قاضی موقت کرد .

به گزارش شبکه خبر هرمان فان هبل ، منشی دادگاه ویژه لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد :  دانیل بلمار، دادستان دادگاه بین المللی ویژه لبنان،  یک کیفر خواست همراه با اسناد توجیهی را ، به دانیل فرانسن بلژیکی، قاضی مقدماتی که مسئولیت بررسی و تایید آن را به عهده دارد، ارائه کرده است.

محتوای کیفر خواست تا این لحظه محرمانه باقی مانده است.

گفته می‌شود بررسی و تایید حكم مورد نظر بین شش تا 10 هفته به طول خواهد انجامید و پس از آن اسامی متهمان اعلام و قرار بازداشت صادر خواهد شد.

این خبر در حالی اعلام می شود اغلب مردم لبنان و گروههای اسلامی و مسیحی این کشور معتقدند دادگاه حریری یک توطئه آمریکایی صهیونیستی برای فتنه افکنی در لبنان است .

به گفته نبیه بری رییس مجلس لبنان، واشنگتن به طور پنهانی و آشکار تلاش می‌کند با برخی چهره‌های سیاسی تاثیرگذار در معادلات سیاسی لبنان رایزنی کند.

کارشناسان نیز معتقدند که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند با استفاده از دادگاه بین المللی ویژه ترور رفیق حریری شرایط را در (لبنان ) بحرانی و متشنج سازند .

در همین حال نشست سه جانبه سران سوریه ، ترکیه و قطر با هدف بررسی تحولات لبنان در سوریه برگزار شد.

بشار اسد، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی و رجب طیب اردوغان در این نشست بر ضرورت حل بحران لبنان بر اساس تلاش های عربستان و سوریه برای دستیابی به توافق میان لبنانی ها و جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع لبنان تاکید کردند.

مقامات بلندپایه سه کشور همچنین از به تعویق افتادن رایزنی های پارلمانی در لبنان تا زمانی که تلاش های سیاسی برای کمک به لبنانی ها برای دستیابی به راه حلی در راستای منافع ملت لبنان و ثبات این کشور به نتیجه برسد، استقبال کردند.

رئیس جمهور لبنان پس از بررسی مواضع احزاب مختلف در لبنان تصمیم گرفت رایزنی های پارلمانی درباره انتخاب نخست وزیر جدید را که قرار بود بین رئیس جمهور و گروه های پارلمانی از دیروز آغاز شود ، به روزهای چهارم و پنجم بهمن موکول کند.

امروز نیز رایزنی های فشرده دیپلماتیك در بیروت برای حل بحران كنونی لبنان ادامه خواهد یافت.

قرار است امروز وزرای خارجه تركیه و قطر در همین باره در بیروت با یكدیگر دیدار و گفتگو كنند...../تحلیل:عصرایران