ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رشیدی: قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود


پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بدون توجه به نتایج دیگر تیم ها باید فقط به فکر بازی های خودش باشد.

کاپ: منصور رشیدی درباره آخرین شرایط استقلال در آستانه بازی با سایپا اظهار داشت: پیروزی سه بر صفر تیم بعد از باخت سنگین دربی تا اندازه ای باعث شد روحیه اعضای تیم استقلال بهبود یافته و در شرایط بهتری به استقبال سه بازی مهم آخر خود بروند. این برد علاوه بر اینکه روحیه تیم را بالا برد استقلال را همچنان در کورس قهرمانی نگه داشت.

وی افزود: بعد از باخت دربی که همه استقلالی ها ناراحت و عصبانی بودند این برد تا اندازه زیادی باعث شد همه همچنان به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بمانند هرچند که پرسپولیس و استقلال خوزستان هم نشان داده اند که از این مسیر پا پس نمی کشند اما استقلال باید بداند که فقط باید روی بازی های خودش تمرکز کند.

دروازه بان اسبق استقلال افزود: با توجه به وجود بازیکنان جوان و با انگیزه کنار نفرات باتجربه در تیم استقلال می توان امیدوار بود که این دو عامل باعث کسب امتیازات کامل در هر سه بازی باقیمانده بشود. مهدی رحمتی به خودی خود می تواند یکی از عوامل اصلی در این باره باشد. همچنین نفراتی مانند خسرو حیدری و امید ابراهیمی در میانه زمین می توانند از نظر روحی تیم را در شرایط بالایی حفظ کنند.

رشیدی درباره دیدار پنجشنبه استقلال گفت: تیم سایپا نه شانس قهرمانی یا کسب سهمیه دارد و نه در خطر سقوط است.این تیم می آید تا فقط بازی خودش را انجام بدهد و شاید فقط از حضور مقابل استقلال انگیزه داشته باشد. این می تواند به استقلال کمک کند تا بعد از برد مقابل فولاد یک برد دیگر حتی با گل های بالا به دست بیاورد و تفاضل گلش را هم بهتر کند.

پیشکسوت استقلال در این باره که کدام تیم شانس بیشتر قهرمانی در لیگ برتر را دارد بیان داشت: فکر می کنم قهرمان در هفته آخر مشخص شود. من بازی های هر سه تیم رادر سه هفته پایانی مرور کردم و هیچ کدام بازی های خیلی آسانی در پیش ندارند. به همین خاطر و باتوجه به نزدیکی امتیازات باید تا هفته آخر صبر کرد. هرچند که استقلالی ها باید فقط روی بازی های خودشان تمرکز کنند و کاری به نتایج دو رقیب دیگر نداشته باشند.


ویدیو مرتبط :
صحنه های برگزیده شب دوم از هفته سوم لیگ قهرمان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایسکو: قهرمان لیگ روز آخر مشخص می‌شود


بازیکن رئال مادرید پس از شکست مقابل بیلبائو اعلام کرد که قهرمان لالیگا روز آخر مسابقات مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: ایسکو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو اظهار داشت: هر چیزی ممکن است هر بار تغییر کند. تیم کمی افسرده شده است اما ما باید با اعتماد به نفس کارمان را ادامه دهیم. تیم‌ها فراز و نشیب دارند و باید به مردم بگوییم که آرام باشند. رسیدن به قهرمانی در لیگ سخت است اما وقتی چهار امتیاز اختلاف داشتیم هم رسیدن به این افتخار کار سختی بود. فصلی طولانی در پیش داریم و هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. باید در نیوکمپ به خودمان اعتماد داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد. ما باید تمام تلاشمان را در بازی‌ها به کار ببندیم و در حال حاضر هنوز صدرنشین هستیم. حق با مربی است، باید نیروهای تازه‌نفسی به میدان می‌فرستادیم. این چیزها در بازی‌های اخیر برای ما گران تمام شده بود اما می‌خواهیم یک بار دیگر به شرایط آرمانی برسیم.

بازیکن رئال مادرید خاطرنشان کرد: ال‌کلاسیکو یک بازی تعیین‌کننده است اما قهرمان لیگ روز آخر مشخص می‌شود. هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و همه آنها برای ما مهم هستند. سرمربی صحبت‌هایی با ما داشت اما آنها درون تیم باقی می‌مانند.