ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رشیدی: استقلال ترسو بازی کرد


دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال گفت: آبی پوشان در نیمه دوم ترسو بازی کردند و خیلی زود عقب کشیدند.

خبرگزاری فارس: منصور رشیدی در خصوص تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 81، اظهار داشت: به نظرم برنده واقعی دربی تماشاگران بودند که با اتحاد خودشان احترام به هادی نوروزی را گرامی داشتند. تماشاگران نشان دادند که فرهنگ و اصالت آنها نه تنها می‌تواند تا پایان فصل هر تیم برای سالهای آینده هم می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در مورد عملکرد مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: رحمتی بهترین بازیکن استقلال بود و عکس‌العمل‌هایش باعث شد تا پرسپولیس نتواند تا دقایق پایانی به گل دست یابد او ناجی استقلال شد و آینده خوبی را برای تیم ملی رقم زد که کی‌روش باید دست از این رفتارهای خود بردارد. دروازه‌بانی تنها پستی است که سن و سال نمی‌شناسد تا زمانی که دروازه‌بان آماده باشد می‌تواند در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال در مورد اینکه استقلال بازی برده را با تساوی به پایان رساند، تأکید کرد: استقلال و پرسپولیس هر دو در بازی‌های گذشته‌شان یعنی در بازی مقابل سپاهان و ملوان عملکرد بهتری داشتند. در بازی استقلال مقابل سپاهان بازی از آبی‌پوشان دیدم که کمتر دیده بودم آنها 90 دقیقه جنگیدند و همه چیز در بازی وجود داشت.

وی افزود: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و شرایطش از ابتدای فصل بسیار بهبود یافته است. به نظرم استقلال در نیمه دوم ترسو بازی کرد و اینکه پس از گل تدافعی بازی کردند اشتباه بود همچنین کادر فنی در تعویض‌هایش اشتباهاتی داشت. خسرو حیدری خسته بود و باید خیلی زودتر تعویض می‌شد و شهباززاده نیز تعویضش اشتباه بود.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مختاری‌فر: استقلال ترسو بازی می‌کند


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم در لیگ پانزدهم ترسو بازی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: جعفر مختاری‌فر درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ پانزدهم اظهار داشت: دوست داریم استقلال قهرمان شود اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. نحوه بازی کردن استقلال به یک تیم قهرمان نمی‌خورد. نه تنها استقلال، بلکه بیشتر تیم‌ها تجربی بازی می‌کنند، در صورتی که در دنیا تجربی بازی کردن به قهرمانی آنها کمک نمی‌کند.

«تیم‌ها در دنیا علمی بازی می‌کنند تا تجربی». وی با بیان این جمله افزود: فوتبال ما به گونه‌ای شده که نمی‌توان تشخیص داد چه تیمی قهرمان می‌شود. 9 سال در استقلال حضور داشتم و عمرم را برای این تیم گذاشتم و می‌خواهم استقلال هر سال عنوان قهرمانی را کسب کند اما باید همه چیز را در نظر گرفت و واقعیت را گفت. استقلال ترسو بازی می‌کند، در حالی فوتبال ترس ندارد. هر تیمی ببازد، شکست می‌خورد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیم فصل اول چهاردهم بود اما اکنون کجا قرار گرفته است؟ اگر پرسپولیس همه بازی‌هایش را ببرد، می‌تواند قهرمان شود. پرویز مظلومی رفیق من است اما پرسپولیس به خاطر سرمربی‌اش نتیجه می‌گیرد. اگر مظلومی بخواهد، به او کمک می‌کنم اما تاکید می‌کنم پرسپولیس با مربی‌اش علمی بازی می‌کند.

مختاری‌فر در پایان گفت: نمی‌دانم مشکل استقلال چیست اما اگر داخل خودشان مشکل دارند، باید خیلی زود حل کنند. اگر پولی نداده‌اند، مسئولان استقلال پول بازیکنان را بدهند تا بازیکن با آرامش کارش را انجام دهد.