ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رسول کربکندی برکنار شد



فرهاد کاظمی گزینه اصفهانی‌ها؛

رسول کربکندی برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از سمت خود برکنار شد.

هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز جلسه‌ای را تشکیل دادند و به این جمع بندی رسیدند که با توجه به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر رسول کربکندی را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کنند.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در صدد هستند تا فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان هفته یازدهم با 10 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد./ورزش3


ویدیو مرتبط :
شبهای فوتبالی؛ گفتگوی تلفنی با رسول کربکندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رسول کربکندی سرمربی ذوب آهن شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رسول کربکندی سرمربی ذوب آهن شد

سایت رسمی باشگاه ذوب آهن : رسول کربکندی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد. هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در جلسه روز پنجشنبه خود، ضمن بررسی گزینه های مورد نظر رسول کربکندی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال انتخاب و معرفی نمود.

اعضای هیات مدیره این باشگاه همچنین از زحمات منصور ابراهیم زاده تشکر و برای کربکندی آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.کربکندی پیش از این در فاصله سال‌های 83 تا 86 هدایت ذوب آهن را در دست داشت و سابقه مربیگری تیم‌های سپاهان، برق شیراز، شهرداری بندرعباس، صبای قم و راه آهن را هم در کارنامه دارد.