ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رسول خطیبی سرمربی تیم تبریزی شد


پس از برکناری نادر دست‌نشان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال دسته اولی ماشین سازی تبریز شد.

خبرگزاری فارس: پس از برکناری نادر دست‌نشان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال دسته اولی ماشین‌سازی تبریز شد.

هیأت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصمیم گرفتند نادر دست‌نشان را از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه برکنار کنند و پس از این رسول خطیبی را به عنوان سرمربی این تیم تبریزی برگزیدند.

سیدمحمد علوی، سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی با تایید این خبر به فارس گفت: هیأت مدیره تصمیم گرفته است که خطیبی را به عنوان سرمربی انتخاب کند. مراسم معارفه وی فردا برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان هفته بیستم لیگ دسته اول با یک بازی کمتر و 27 امتیاز در رده هفتم جدول 20 تیمی قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطیبی سرمربی تیم سیاه‌جامگان شد


پس از مذاکرات ظهر امروز رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: پس از آنکه برای ادامه همکاری بین مسئولان باشگاه سیاه جامگان و رضا مهاجری توافقی صورت نگرفت، مسئولان باشگاه مجید نامجومطلق و رسول خطیبی را به عنوان دو گزینه اصلی جایگزینی  مهاجری در نظر گرفتند.

آنها ابتدا با نامجومطلق مذاکره کردند. پس از آن ظهر امروز سعید رمضانی، مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان، با رسول خطیبی مذاکره کرد و در نهایت طرفین برای هدایت این تیم در لیگ پانزدهم به توافق نهایی رسیدند تا خطیبی سرمربی این تیم مشهدی شود.