ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رسوایی های بی پایان بازیکن بی اخلاق قرمزها + عکس



اخبار ورزشی - رسوایی های بی پایان بازیکن بی اخلاق قرمزها + عکس

مهاجم ایتالیایی و 23 ساله لیورپول تمام زندگی اش با حاشیه و رسوایی های متعدد گره خورده است.

ماریو بالوتلی که تابستان گذشته به تیم لیورپول پیوست هنوز نتوانسته گلی در لیگ برتر به ثمر برساند و انتقادهای زیادی نسبت به این خرید به سران باشگاه وارد شده است. این انتقادها با جنجال های گاه و بیگاه بالوتلی بیشتر نیز شده است.

در حالی که حاشیه های متعدد این بازیکن همه را کلافه کرده او پس از شکست اخیر تیمش مقابل چلسی کاری انجام داده که هواداران لیورپول را بسیار خشمگین و ناراحت کرده است.

دیلی میل گزارش داد ستاره پردردسر تیم لیورپول بعد از بازی چلسی، راهی یک کلاب شبانه در لندن شد و تا ساعت 4:30 صبح نیز در آنجا حضور داشت.

خوشگذرانی این فوتبالیست بی بند و بار ایتالیایی و منتشر شدن عکس های وی در حالی که ساعت 4:30 صبح از این کلوب شبانه خارج می شود خشم هواداران و مسئولان لیورپول را برانگیخته است.

دوستان بالوتلی برای اینکه هنگام ورود وی به کلاب شبانه کسی متوجه وی نشود یک چتر قرمز رنگ را بالای سر وی گرفتند و خود بالوتلی هم کلاهی مشکلی رنگ را تا جلوی پیشانی خود پایین کشید تا صورت خود را بپوشاند اما وقتی دید فایده ای ندارد بی اهمیت به راه خود ادامه داد، تا دردسر تازه‌ای برای خرید 16 میلیون پوندی لیورپول ایجاد شود.

به طور حتم این اتفاق جنجال بزرگی را به راه خواهد انداخت و باید دید سران لیورپول چه مجازاتی برای وی در نظر خواهند گرفت.

تصاویری از این فوتبالیست جنجالی می بینید که در حال خارج شدن از کلوپ شبانه است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم لیورپول

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم لیورپول

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
رسوایی اخلاقی بازیکن تیم والیبال پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حضور بازیکن محروم فولاد برابر قرمزها!


بازیکن فولاد خوزستان که اعلام شده بود کارت پایان خدمتش باطل شده مقابل پرسپولیس بازی کرد.

خبرگزاری تسنیم: در تاریخ 3 آذرماه 93 سایت رسمی سازمان لیگ برتر اعلام کرد کارت پایان خدمت 33 بازیکن باطل شده است که در بین این بازیکنان نام چهار بازیکن فولاد خوزستان از جمله سروش سعیدی هم دیده می‌شد.

مدافع فولاد خوزستان که به صورت رسمی اعلام شد کارت پایان خدمتش باطل شده و محروم است، در حالی که طبق قانون از بازی کردن منع بوده در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

عکس: حضور بازیکن محروم فولاد مقابل قرمزها!