ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رسوایی اخلاقی بزرگ و پر سر و صدای فوتبالیست سرشناس فاش شد!



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر انگلیس

بازیکن لیگ برتر انگلیس با یک رسوایی اخلاقی که دستگیری وی را به همراه داشته جنجال گسترده ای در مطبوعات به پا کرده است.

آدام جانسون بازیکن تیم ساندرلند انگلیس به جرم تعرض به یک دختر نوجوان شب گذشته از سوی پلیس دستگیر شد.

باشگاه ساندرلند نیز در پی این اتفاق این بازیکن خطاکار را بلافاصله اخراج کرد و عضویت وی را به حالت معلق درآورد.

جانسون هنگامی دستگیر شد که در ویلای یک و نیم میلیون پوندی خود در حال استراحت بود. این بازیکن 27 ساله که هفته ای 50 هزار پوند از ساندرلند به عنوان دستمزد می گرفت از سوی پلیس "دورهام" دستگیر شده است.

جانسون که در سال 2012 در ازای 10 میلیون پوند از منچسترسیتی به ساندرلند پیوست به تازگی پدر شده است.

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی وی پس از دستگیری مورد بازجویی در مورد اتهام مطرح شده قرار گرفت. در این زمینه مقام‌های مسئول با ادامه بازجویی در حال تکمیل کردن پرونده این بازیکن هستند.


این بازیکن هنوز درباره اتهام بزرگ خود صحبتی به میان نیاورده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫لورفتن حقه شعبده باز سرشناس بهروز کریمی خفن ترین رازهای تردستی را فاش می کند قسمت یازدهم اعجوبه ها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردان سرشناس هالیوودی متهم رسوایی اخلاقی



اخبار,اخبار فرهنگی ,کارگردان هالیوودی

 

اخبار فرهنگی - کارگردان سرشناس هالیوودی متهم رسوایی اخلاقی

برایان سینگر کارگردان مجموعه مردان ایکس روز چهارشنبه با اتهام تجاوز به یک پسر زیر سن قانونی مواجه شد.

به گزارش  تسنیم، بر اساس دادخواستی که روز چهارشنبه در دادگاه فدرال هاوایی به ثبت رسیده مایکل اگان در سن 17 سالگی مورد تعرض این فیلمساز سرشناس قرار گرفته است. در این دادخواست آمده است که سینگر حین استفاده از نوشیدنی های الکلی و مواد مخدر چندین بار در سال 1999 به مایکل اگان تجاوز کرده است.

اگان می‌گوید در ازای مواد مخدر و قول یک آینده کاری در هالیوود مورد سوء استفاده قرار گرفته است. حتی ادعا شده که اگان تنها قربانی وی نبوده است و کودکان زیر سن قانونی دیگری هم بوده اند که طعمه این کارگردان سرشناس شده‌اند. گفته می‌شود این تجاوزها با یک مهمانی آغاز شده که اگان به دعوت یکی از دوستانش در دبیرستان رفته بود. جف هرمن وکیل اگان ادعا می‌کند که تا چندی دیگر تعدادی مدرک دیگر از سینگر و دست اندرکاران آن مهمانی کذایی رو می‌شود.

از سوی دیگر مارتین سینگر وکیل این کارگردان اتهامات علیه او را بی‌پایه و اساس خواند و عنوان کرد که مطمئن است موکلش در این زمینه کار خطایی انجام نداده است. او معتقد است این اتهام فقط به این خاطر زده شده که به گیشه فیلم جدید برایان سینگر که هم اکنون روی پرده است ضربه وارد شود.

روز گذشته نیز مشخص شد که رسیدهای کارت اعتباری، مکالمات تلفن و برنامه ساخت «مردان ایکس» نشان می‌دهد که برایان سینگر در زمان ادعا شده اصلا در هاوایی نبوده است. او از آگوست تا اکتبر 1999 برای ساخت فیلم «مردان ایکس» در تورنتو بوده است. این در حالی است که اگان ادعا کرده که در این سه ماه بارها مورد تجاوز قرار گرفته و حتی یک بار هم در کالیفرنیا و در گروهی که به «حلقه جنسی هالیوود» مشهور هستند این اتفاق برایش افتاده است.

کارگردان فیلم‌های «مضنونین همیشگی» و «سوپرمن» به تازگی فیلم «مردان ایکس: روزهای آینده می گذرند» را روی پرده دارد. قرار است برای مختومه شدن این پرونده کمپانی فاکس قرن بیستم، سازنده مجموعه مردان ایکس وارد ماجرا شود و تاریخ فیلمبرداری سکانس‌های قسمت نخست این مجموعه را به دادگاه بدهد. 

اخبار فرهنگی - تسنیم