ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رستم پور: جای مشارکت میلیونی در مراسم خاکسپاری، تا زنده‌اند حالشان را بپرسیم!



رسم قشنگی نیست که زندگی را به کام‌شان تلخ کنیم اما تا قلب‌شان ایستاد، بگوییم فلانی به “تیم منتخب بهشت” اضافه شد!

اگر پنج درصد حرمتی که الان برای هادی نوروزی قائلیم را قبل از مرگش ادا می‌کردیم، احتمالاً عروسی پسرش را هم می‌دید. یا این جماعت خندان که دیروز با سد معبر و مزاحمت در میدان تجریش و آلودگی صوتی در بیمارستان، “تشییع جنازه نمادین” راه انداختند!

 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,هادی نوروزی


چرا نمادین نمی‌روند درب منزل اکبر کارگرجم (استقلال و تیم ملی) که شیمی درمانی کرده، حالش را بپرسند؟ نمادین سراغی از منوچهر شفقتیان (پرسپولیس و تیم ملی) نمی‌گیرند که لبهایش را دوخت.


منتظریم به «تیم منتخب بهشت» اضافه شوند؟ اگر تیمی به نام «منتخب بهشت» وجود داشته باشد، متاسفانه با توجه به درگذشت یوهان کرویف، یاشین، آلفردو دی استفانو، دکتر سوکراتس، چزاره مالدینی و…، احتمال استفاده از بازیکنان ایرانی ناچیز است.


اگر کشتی‌گیر هستید، عبدالله خدابنده را الان ببینید که بستری شده. احد برنجی در دوومیدانی که یک عمر دوید تا به انزوا برسد! ایرج خدری ملی پوش دستفروش بسکتبال، حمید حق‌بین در والیبال که گفت چشمم به دیوار خانه خشکید و کسی نیامد عیادت.


شاید از تمام رشته‌های ورزشی، شما هم نمونه‌هایی را بشناسید. جای سرک کشیدن از پشت پنجره غسالخانه و مشارکت میلیونی در مراسم خاکسپاری، تا زنده‌اند حالشان را بپرسیم، یا حداقل حالشان را نگیریم!

  اخبار  ورزشی  - قلم  نیوز /مهدی رستم پور


ویدیو مرتبط :
زنده شدن مرده در مراسم خاکسپاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم ترحیم زنده یاد مظلومی


مراسم ترحیم زنده یاد غلامحسین مظلومی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز شنبه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.