ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رسانه‌های آلمان: اشکان به هرتا بازمیگردد!


رسانه‌های آلمانی با نزدیک شدن به پایان فصل بیشتر از قبل احتمال می‌دهند اشکان دژاگه،‌ فرزند گمشده هرتابرلین به خانه سابقش بازگردد.

خبرگزاری فارس: 3 هفته قبل کیکر، معتبرترین نشریه فوتبال آلمان در گزارشی که منتشر کرد، بحث حضور احتمالی اشکان دژاگه را تیم هرتابرلین مطرح کرد.

گزارشگر این نشریه آن هنگام در گزارش خود عنوان کرد مسئولان هرتابرلین برای فصل آینده بازیکن ملی‌پوش ایرانی که اکنون در تیم فولام انگلیس توپ می‌زند و  در سال‌های 2004 تا 2007 خود عضو برلینی‌ها بوده، را مدنظر قرار داده‌اند.

نشریه ورزشی البته عنوان کرد ستاره 27 ساله ایرانی در تیمی که فلیکس ماگات در لیگ برتر هدایتش را برعهده دارد، صاحب قراردادی تا سال 2015 است که البته به موجب تبصره‌ای حتی امکان تمدید خود به خود آن تا سال 2016 نیز وجود دارد.

پس از آنکه این نشریه برای اولین بار بحث «بازگشت لژیونر مورد اعتماد کارلوس کی‌روش» را به برلین منتشر کرد، دیگر رسانه‌های آلمان مثل روزنامه آبند‌سایتونگ، دی ولت‌ و مورگن پست نیز با کند و کاو در تیم هرتا، گزارش‌های تکمیل‌تری را منتشر کردند.

تازه‌ترین خبری که در این زمینه منتشرشده، ‌اختصاص به گزارش پایگاه اخبار نقل وانتقالات فوتبال ژرمن‌‌ها دارد که از این موضوع با احتمال بیشتری صحبت کرده است.

براساس این گزارش ستاره خط حمله ایران،‌ نامزدی جدی برای جناحین خط حمله هرتا است.

این رسانه حتی از دژاگه به خاطر سابقه حضور قبلی‌اش در تیم پایتخت آلمان، به عنوان «فرزند گمشده»‌ نام برده است.

این سایت نوشت: هرتا علاقمند است اشکان را باردیگر به جمع خود بازگرداند. به خصوص که فولام انگلیس در جنگ سقوط است و در صورت وقوع این اتقاق، شانس خوبی برای بازگرداندن وی توسط برلینی‌ها فراهم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گلهای زیبای سباستین دایسلر هافبک اسبق هرتا،بایرن و آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در نشست «اسلام و مسلمانان در رسانه» در آلمان چه گذشت؟



 

 

 

در نشست «اسلام و مسلمانان در رسانه» در آلمان چه گذشت؟

 

نشست تخصصی «اسلام و مسلمانان در رسانه» در وزارت امور خارجه آلمان تشکیل شد تا به بررسی دیدگاه غرب نسبت به مسلمانان بپردازد.

در این نشست که به پیشنهاد «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه القدس العربی برگزار شد به موضوع انعکاس اخبار قرآن سوزی در آمریکا، انتشار کاریکاتورهای موهن و اسلام ستیزی در اروپا پرداخته شد.

بنابر این گزارش «هانریش کریوت» رئیس بخش گفتگوی ادیان و اقلیت های مذهبی در امورخارجه آلمان در این نشست گفت: تریبون های تبلیغی در اروپا به مسائل اسلام نمی پردازند و این خلأ ایجاد شده باید توسط رسانه های اسلامی پر شود.

او افزود: جهان اکنون با آنتن های ماهواره و صفحات روزنامه ها و سایت های اینترنت اداره می شود و هرکس قدرت مانور در این زمینه ها را داشت موفق است و کشورهای اسلامی از این نکته غافل هستند.

پرفسور «ولکر بریتس» مدیر مرکز مطالعات سیاسی و امنیتی برلین نیز گفت: شیوه برخورد رسانه های کشورهای اسلامی با تنش های مذهبی با رنگ و بوی سیاسی به گونه ای است که نمی توان از آن در رسانه های اروپایی دفاع کرد.

وی توضیح داد: در جریان احداث گلدسته در مساجد سوئیس، هیچ یک از سران مذهبی کشورهای اسلامی فلسفه گلدسته و کاربری آن را تشریح نکرده و تنها بر اساس برخی تعصبات دینی اصرار به ساخت این بنای مذهبی داشتند لذا با مقاومت غیر مسلمانان مواجه شد اما درباره حادثه قرآن سوزی به گونه ای عمل شد که گردانندگان آن در موضع انفعال قرار گرفتند زیرا خود را در مقابل یک تهاجم فرهنگی و نه تعصبات دینی احساس کردند، و این هنر رسانه است.

گفتنی است «عبدالباری عطوان» نیز در پایان این جلسه خواهان تنظیم میثاق جهانی با امضای علمای اسلام و روحانیون مسیحی و یهودی برای جلوگیری از اهانت و اسائه ادب به مقدسات ادیان بزرگ الهی شد..../تحلیل:تابناک