ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رد اتهام در مورد فساد اوزیل+ عکس



مسوت اوزیل,باشگاه آرسنال,رئال مادرید

رد اتهام در مورد فساد اوزیل+ عکس

باشگاه آرسنال تمام اتهام‌های رئال مادرید در مورد هافبک آلمانی تیمش را رد کرد.

رئال مادرید پس از آنکه "مسوت اوزیل" را به آرسنال فروخت اعلام کرد فروش او به دلیل سفرهای زیاد او برای دیدن نامزدش در ایتالیا بوده است.
بسیاری از نزدیکان "فلورنتینو پرس"، رییس رئال مادرید نیز تایید کرده‌اند فروش "اوزیل" به این موضوع مربوط می‌شود اما باشگاه آرسنال نظر دیگری در این زمینه دارد.

نشریه لاندن ایونینگ استاندارد در این زمینه نوشت: زمانی که اوزیل از نامزد پیشین خود جدا شد، طبیعی بود که کیفیت بازی او مقداری افت کند. سال گذشته و زمانی که اوزیل با "مندی کاپریستو" آشنا شد، وضعیتش بسیار بهتر از گذشته شد.

به گفته برخی از بازیکنان رئال مادرید نامزد جدید وی تاثیر بسیاری در زندگی او داشته است. اوزیل بار دیگر به اوج فوتبال خود بازگشت. نمی‌توان به اوزیل اتهام زد که بیشتر وقت خود را در کلوپ‌های شبانه سپری می‌کرده است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جام نیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
پس از بلاتر پلاتینی نیز به اتهام فساد مالی متهم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین اتهام فساد مالی را رد کرد


رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به افشای اسناد پاناما، هرگونه فساد مالی را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به افشای اسناد پاناما، هرگونه فساد مالی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «ولادیمیر پوتین» در نخستین اظهارنظر به افشای اسناد پاناما، هرگونه فسادی را رد کرد و گفت که چنین اقدام‌هایی توسط مخالفان وی برای بی‌ثبات کردن کشور صورت می‌گیرد.

پوتین در جریان سخنرانی تلویزیونی خود گفت که برخی رقبای غربی وی از اتحاد مردم روسیه نگران بوده و به همین دلیل در صدد هستند این کشور را از داخل متزلزل کنند.

رئیس‌جمهوری روسیه گفت که مخالفان نمی‌توانستند نام وی را در این اسناد پیدا کنند و به همین دلیل یک محصول اطلاعاتی درست کرده‌اند.

این اسناد نشان می‌دهند که چگونه شمار زیادی از ثروتمندترین افراد جهان با استفاده از راه‌های فرار مالیاتی، درباره ثروت خود پنهان‌کاری کرده‌اند.