ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ردنپ: بكام روز یكشنبه در تاتنهام خواهد بود



 

 

ردنپ: بكام روز یكشنبه در تاتنهام خواهد بود

 

هری ردنپ' سرمربی تاتنهام امیدوار است از روز یکشنبه ' دیوید بکام' کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به عنوان بازیکن قرضی به این تیم بپیوندد.

باشگاه انگلیسی با مسئولان باشگاه آمریکایی لس آنجلس گالاکسی درباره بکام 35 ساله گفت وگو کرده اند و به نظر می رسد آمریکایی ها راه انتقال کوتاه مدت بکام به انگلیس را باز گذاشته باشند.

ردنپ گفت: احتمالا این انتقال انجام می شود. باشگاه ها با یکدیگر مذاکره کرده اند و شانس انجام این انتقال وجود دارد.

در صورتی که بکام به تاتنهام بیاید نخستین دیدار او در لیگ برتر پس از هشت سال، مقابل باشگاه سابق خود منچستریونایتد خواهد بود.

ردنپ انتظار دارد که بکام قبل از آنکه مقابل منچستریونایتد ظاهر شود شاهد دیدار تاتنهام با چارلتون باشد.

وی گفت: امیدوارم به بازی برسد البته صد درصد مطمئن نیستم ولی ممکن است روز یکشنبه اینجا باشد.من همچنان معتقدم که او به عنوان بازیکن مهارت هایی زیادی برای عرضه دارد. او پیش از این توانست سطح بازی سایر بازیکنان را بالاتر ببرد و اکنون هم بازیکن موثری است.

بکام پیش از آنکه لیگ حرفه ای آمریکا در نیمه ماه مارس شروع شود می تواند در 10 دیدار برای تاتنهام بازی کند.

سایر باشگاه های لیگ برتر انگلیس همچون بلک بورن رورز و نیوکاسل یونایتد هم مایل به جذب بکام هستند ولی در میان آنها تاتنهام اشتیاق بیشتری به جذب این بازیکن اسطوره ای انگلیس دارد.

سخنگوی بکام روز دوشنبه گفت که پیوستن به لیگ برتر به عنوان بازیکن قرضی یکی از آرزوهای او برای آمادگی جهت بازی در تیم ملی انگلیس است.

بکام در سال 2009 هم به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه آ ث میلان ایتالیا پیوست تا بخت حضور در اردوی تیم ملی انگلیس را بیابد. آن زمان فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس از بکام در دیدار مقابل بلاروس که به پیروزی سه بر صفر این تیم انجامید استفاده کرد.

به تازگی کاپلو به بکام توصیه کرده است برای آن که به آمادگی لازم برای حضور در تیم ملی انگلیس برسد در یکی از تیم های اروپایی بازی کند.


ویدیو مرتبط :
دعای زیارتی حضرت علی علیه السلام در روز یكشنبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متسو روز یكشنبه قرارداد 800هزار دلاری خود را با پرسپولیس امضا می كند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

متسو روز یكشنبه قرارداد 800هزار دلاری خود را با پرسپولیس امضا می كند

برونو متسو گزینه فرانسوی باشگاه پرسپولیس ایران برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، روز یكشنبه آینده با حضور در تهران قرارداد خود را با این باشگاه به امضا می رساند.

یك منبع آگاه درباشگاه پرسپولیس جمعه شب بااعلام این خبر به ایرنا افزود: برونو متسو با مدیران این باشگاه به توافق اولیه رسیده است و به احتمال فراوان روز یكشنبه در ایران حاضر شده و قرارداد خود را ثبت می كند.

به گفته این منبع كه خواست نامش درج نشود، قرارداد برونو متسو یكساله و به مبلغ 800هزار دلار می باشد.

مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس امروز( جمعه ) استعفای خود از ادامه كار با این تیم اعلام كرد.

بنابراین گزارش، مسوولان باشگاه پرسپولیس با كناره گیری رسمی دنیزلی، مذاكرات خود را با متسو از سرگرفته و توافقات اولیه را بدست اورده و در حال نهایی كردن توافق خود هستند.

كالدرون دیگر گزینه مربیگری پرسپولیس نیز به دلیل پیشنهاد مالی زیاد از لیست مربیان مورد نظر مدیران این باشگاه حذف شده است.

طبق برخی خبرها كالدرون آرژانتینی خواستار 2میلیون دلار شده بود./ایرنا