ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحیم استرلینگ پسر طلایی اروپا شد +عکس


رحیم استرلینگ، ستاره جوان تیم لیورپول، جایزه پسر طلایی سال 2014 را دریافت کرد.

طرفداری: رحیم استرلینگ، ستاره جوان تیم لیورپول، جایزه پسر طلایی سال 2014 را دریافت کرد.

 این جایزه به بهترین بازیکن جوان در جهان فوتبال اعطا می شود. انتخاب برنده این جایزه با رای گیری از میان نشریات مطرح دنیای فوتبال انجام می شود.

رحیم استرلینگ پسر طلایی اروپا شد +عکس

استرلینگ اولین بازیکن لیورپول است که این جایزه را تصاحب می کند. بعد از وین رونی که در سال 2004 این جایزه به او رسید، او دومین بازیکن انگلیس است که به این موفقیت دست می یابد. لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، ماریو بالوتلی و پول پوگبا نیز پیشتر این جایزه را از آن خود کرده اند.

برندگان این جایزه در سال های گذشته:

رحیم استرلینگ پسر طلایی اروپا شد +عکس


ویدیو مرتبط :
رحیم استرلینگ، پسر طلایی اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال یک بوگاتی طلایی در اروپا /عکس


پارک شدن خودرو گرانقیمت یک تبعه سعودی در یکی از خیابانهای پاریس موجب ترافیک سنگینی در این خیابان شد.

پرشین خودرو: پارک شدن خودرو گرانقیمت یک تبعه سعودی در یکی از خیابانهای پاریس موجب ترافیک سنگینی در این خیابان شد، این درحالی است که فقر و بیکاری یکی از مشکلات اساسی عامه مردم کشور نفت خیز و ثروتمند عربستان است.

پس از انتشار این خبر، علاقمندان خودرو از کشورهای مختلف اروپا مانند آلمان، انگلیس، و هلند برای دیدین این خودرو نادر از نزدیک، خودشان را به پایتخت فرانسه رساندند.

موضوعی که بیش از هرچیز مورد توجه علاقمندان خودرو قرار گرفته، آن است که این خودرو به صورت سفارشی از سوی شرکت بوگاتی و با همکاری یک شرکت معروف سرامیک سازی ساخته شده، و بدنه بیرونی این خودرو از چینی سفید و آبی است.

این خودرو که طلای سفید نامگذاری شده، موجب ترافیک سنگینی در خیابان هتل محل اقامت این سعودی شد.

طبق اذعان شرکت سازنده، این خودرو تجملاتی ۱. ۶ میلیون لیره استرلینگ (۱۰ میلیون ریال سعودی) برای صاحب آن هزینه داشته است. برخی از کسانی که از کشورهای مختلف اروپا برای دیدن این خودرو از نزدیک آمده بودند، به خبرنگاران گفتند که قبلا فقط خبر ساخته شدن این خود را شنیده بودند و آن‌ها اکنون از این فرصت برای آگاهی از این موضوع که آیا این خودرو واقعا وجود خارجی دارد، به پاریس سفر کرده‌اند.

این خودرو با تولید قدرتی بالغ بر هزار اسب بخار می‌تواند ظرف ۲. ۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سرعت نهایی آن ۵۰۸ کیلومتر در ساعت است.

زندگی یک خانواده عربستانی در خودرو

این خبر درحالی منتشر می‌شود که یک شهروند عربستانی به نام ابوسعد خودرو فرسوده خود را به محلی برای زندگی همسر و فرزند دو ساله‌اش تبدیل کرده است.

این شهروند عربستانی از حدود ۳ ماه قبل به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره منزل، از خودرو کهنه خود در خیابانی در ریاض بعنوان منزل استفاده می‌کند.

ابوسعد تأکید می‌کند که پس از تصادف خودرویش در خیابان هنگام سفر به ریاض از مکه، نتوانست دوباره آن را تعمیر کند، به همین دلیل اکنون از این خودرو برای زندگی استفاده می‌کند.

وی می‌گوید که برای درخواست کمک از وزارت امور اجتماعی به ریاض آمده بود که دچار این حادثه شد و اکنون با کمک‌های روزانه شهروندان امرار معاش می‌کند.

ابواسعد قبلا نگهبان یک شرکت بود که ماهانه ۱۲۰۰ ریال سعودی حقوق می‌گرفت، ولی بعد از پایان پروژه آن شرکت بیکار شد و پس از آن با خودرو به کسب درآمد پرداخت.

فالح المزید مشاور امور اجرایی دفتر وزیر امور اجتماعی سعودی در اینباره گفته است، این وزارتخانه با توجه به قانون ناتوانی موقت از طریق دفتر تأمین اجتماعی به مدت ۲ سال ماهانه ۱۴۳۰ ریال به این شهروند کمک می‌کرد، ولی پس از پایان مدت قانونی در تاریخ ۲۳. ۱۰. ۱۴۳۲ این کمک مالی قطع شد.