ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحیمی: از مسئولان و دولت کمک می‌خواهیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در اداره مالیات متوجه شد که بدهی مالیاتی قرمزپوشان بیش از 40 میلیارد تومان است.

خبرگزاری فارس: علیرضا رحیمی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس هر روز که می‌گذرد با دردسرهای عجیبی مواجه می‌شود.

در آخرین پیگیری‌هایی که انجام شد، مشخص شد که بدهی مالیاتی سرخپوشان 40 میلیارد تومان است اما جالب است بدانید مدیرعامل قرمزپوشان که به همراه تاج و افشارزاده روز گذشته به اداره مالیات رفته بود، متوجه شد که بدهی بیش از این میزان مبلغی است که اعلام شده است، از همین رو رحیمی به خبرنگار فارس گفت: من نمی‌خواهم مبلغی را اعلام کنم اما ما نیاز به کمک دولت و مسئولان داریم. با شرایطی که پیش آمده امیدوارم مسئولان به هر طریقی که شده به ما کمک کنند.

وی افزود: ما به دنبال حل مشکلات هستیم اما باید واقعاً مسئولان به ما کمک کنند و ما نیاز به کمک همه داریم تا این مشکل سریع‌تر حل شود، این یکی از مشکلات بزرگ باشگاه است که امیدوارم با کمک همه حل شود.



ویدیو مرتبط :
برکنار شدن برخی مسئولان در دولت!داس دارید یا کمباین؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی و حسینی سخنگویان دولت شدند



 

 

در جلسه دیشب هیئت دولت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور با تصویب هیئت وزیران به عنوان سخنگوی دولت در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سخنگویان دولت در دو حوزه سیاسی - اقتصادی - فرهنگی و اقتصادی به طور مجزا اطلاع رسانی خواهند کرد.

اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه دیشب هیئت دولت با اعلام این خبر گفت : سید شمس الدین حسینی وزیر اموراقتصادی و دارایی هم در زمینه مسائل اقتصادی سخنگوی دولت شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین به پنجمین سفر استانی هیئت دولت اشاره کرد و گفت : این هفته هیئت دولت مهمان مردم خونگرم استان خوزستان خواهد بود.