ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی: مسئولان فدراسیون ما را درک نمی‌کنند / فرقی نمی کند با چه تیمی هم گروه شویم



 

رحمتی: مسئولان فدراسیون ما را درک نمی‌کنند / فرقی نمی کند با چه تیمی هم گروه شویم


دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد که فدراسیون فوتبال ملی‌پوشان را درک نمی‌کند.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایسنا، مهدی رحمتی درباره نتایج تیم ملی فوتبال در برابر بحرین و اندونزی در دور برگشت سومین مرحله انتخابی جام جهانی 2014 اظهار کرد: «شرایط بازی با بحرین را که دیدید! آن‌ها کارشکنی‌های زیادی کردند و شرایط را برای ما بسیار سخت کردند. بازی با اندونزی هم پس از یک سفر طولانی انجام شد که با توجه به کیفیت بد زمین مسابقه و هوای گرم و شرجی جاکارتا واقعا برای ما سخت بود اما مهم این است که نتایج لازم را گرفتیم و به دور بعد صعود کردیم.»

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیم ملی در دور بعد با کدام تیم‌ها هم‌گروه شود، خاطرنشان کرد: «برای رسیدن به جام جهانی باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم و هر تیمی را که روبه‌روی ما بایستد شکست دهیم. بنابراین فرقی نمی‌کند که در دور بعد با کدام تیم‌ها هم‌گروه شویم.»

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال همچنین درباره دیدار این هفته تیمش برابر صبای قم در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: «تیم ما 20 روز است که بدون حضور ملی‌پوشان تمرین می‌کند و ما هم که پنجشنبه به تیم اضافه شدیم آنقدر خسته بودیم که نتوانستیم تمرین کنیم و جمعه هم باید با یک سفر زمینی به قم برویم. با این شرایط کار ما برابر صبا مشکل خواهد بود.»

رحمتی در ادامه با بیان این که فکر می‌کند مسئولان فدراسیون، بازیکنان ملی‌پوش را درک نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: «من به مسئولان فدراسیون می‌گویم که حداقل یک چیز را در نظر داشته باشند و آن هم این است که اگر ملی‌پوشان به دلیل این گونه برنامه‌ریزی‌های فشرده مصدوم شوند، تیم ملی ضربه می‌خورد و لیگ از پویایی می‌افتد. در آن صورت تماشاگران کمتری هم به ورزشگاه‌ها می‌روند و عملا لیگ برتر تاثیر خود را به بر تیم ملی از دست می‌دهد.»


ویدیو مرتبط :
حواشی جلسه کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس مسئولان فدراسیون با دروازه بان استقلال/ رحمتی یک قدم تا بازگشت به تیم ملی



تماس مسئولان فدراسیون با دروازه بان استقلال/ رحمتی یک قدم تا بازگشت به تیم ملی

مهدی رحمتی با تماس های مکرر مسئولان فدراسیون در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی که مدتی پیش اعلام کرد مدتی از تیم ملی کناره گیری می کند و در این مدت مورد غضب کارلوس کی روش قرار گرفته بود با تماس های متعدد مسئولان فدراسیون در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار دارد.

رحمتی که هم اکنون در شمال از کشور حضور دارد در صورت مهیا شدن سفر به امارات راهی دوبی خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز چهاردهم خرداد ماه در دوحه به مصاف قطر می رود./فارس