ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی: ماندن در استقلال بسیار سخت است


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: بهرام افشارزاده از مسائل تیم دور است و برخی چیزها را اشتباه به عرض او رسانده‌اند.

خبرگزاری فارس: سید مهدی رحمتی در خصوص اینکه بهرام افشارزاده صبح امروز در رادیو ورزش اعلام کرد بحث ما و رحمتی مسائل مالی است گفت: در وهله اول باید بگویم که من تا امروز به جز یک سلام و علیک برخورد خاصی با آقای افشارزاده نداشتم و برای او احترام خاصی قائل هستم اما از آنجا که او از مسائلی که در تیم رخ می‌دهد دور است فکر می‌کنم برخی مسائل را اشتباه به عرض ایشان رسانده‌اند.

وی افزود: من در این مدت 2 بار به صورت حضوری با آقای نظری جویباری جلسه داشتم و زمانی که از کربلا برگشتم در اولین نشست او به من گفت: ما امسال مشکل مالی داریم و در حال کم کردن قرارداد‌ها هستیم، نمی‌توانیم پیش پرداختی آنچنانی به بازیکنان بدهیم و شرایط تا حدودی نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده است. خدا شاهد است به نظری جویباری گفتم که من هیچ مشکلی در مورد قرارداد سال آینده‌ام ندارم و فقط تکلیف طلب سال گذشته من را روشن کنید.در این نشست هیچ صحبت دیگری مطرح نشد.

دروازه بان استقلال در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: جلسه دوم من با نظری 5 روز بعد از نشست اول بود.ما دوباره همین حرف ها را زدیم و من به آقای نظری گفتم هر رقمی که شما بنویسید قبول دارم و امضا می‌کنم فقط عدالت را در مورد من رعایت کنید.این صحبت ها را علی نظری‌جویباری با من انجام داده و اگر غیر از این است او می‌تواند شهادت بدهد.

رحمتی خاطر نشان کرد: آقای افشارزاده عزیز، شما در این مدتی که مدیر عامل استقلال شدید حتی به خودتان زحمت ندادید یک صحبت 10 دقیقه ای با من و بازیکنان داشته باشید. آنوقت چطور مدعی هستید که بحث من با استقلال بر سر مسائل مالی است؟!من برای خودم متاسف هستم که بعد از چند سال بازی کردن و زحمت کشیدن برای استقلال و طرفدارانش این صحبت‌ها مطرح می‌شود و به راحتی همه چیز نادیده گرفته شده است.متاسفانه شرایط را طوری برای من فراهم کرده‌اند که ماندنم در استقلال بسیار سخت شود.

وی در پایان در خصوص اینکه تکلیف او و استقلال چه می‌شود گفت:تکلیف من با خودم تا امروز ظهر مشخص می‌شود و اگر هم تا الان صبر کرده‌ام و تصمیم غیر منتظره‌ای نگرفته‌ام به خاطر استقلال و احترام به طرفدارانش بوده است.


ویدیو مرتبط :
سید مهدی رحمتی عشق من و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاید استقلال رحمتی را هم از دست دهد


قابل پیش بینی بود که بالاخره بازی های فشرده برای شماره یک استقلال دردسرساز می شود.