ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی، شاهد نکونام علیه قلعه نویی!


مهدی رحمتی قرار است به دادگاه برود تا علیه امیر قلعه نویی و به نفع نکونام شهادت دهد!

خبرآنلاین: مهدی رحمتی قرار است به دادگاه برود تا علیه امیر قلعه نویی و به نفع نکونام شهادت دهد!

جواد نکونام صبح چهارشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت تا هم درباره صحبت‌هایش درباره سرمربی استقلال توضیح دهد و هم وثیقه بگذارد تا ممنوع‌الخروجی‌اش برداشته شود و بتواند به اسپانیا برود.

نكونام حرف‌هایی علیه سرمربی استقلال زده كه باید درباره بخشی از آنها سند و شاهد به دادسرا معرفی كند و جالب است بدانید اولین شاهدی كه او دیروز به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی كرد؛ سیدمهدی رحمتی بود. رحمتی سال‌ها در مس، سپاهان و استقلال با سرمربی فعلی آبی‌پوشان كار كرده و چند مرتبه‌ای میان آنها شكرآب شده اما مشكلات‌شان حل شد و به همكاری پرداختند، تا اینكه پس از بازی استقلال و ملوان در اسفندماه سال ۹۲ اتفاقاتی در رختكن افتاد كه از همان روز بحث جدایی رحمتی، صادقی، نیكبخت و سیاوش اكبرپور از استقلال مطرح شد ولی بعدها صادقی مشكلش را برطرف كرد.

به دنبال مصاحبه رحمتی درباره جدایی‌اش از استقلال و اینكه او را نخواسته‌اند كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال او را توبیخ كرد. سنگربان استقلال در چند محفل گفت محمدزاده رئیس كمیته اخلاق رفیق قدیمی سرمربی استقلال است و حتی مهمان مراسم عروسی فرزند او بوده و نباید بابت رفاقتش حكم سختگیرانه‌ صادر می‌كرد و به خاطر همین موضوع به عنوان شاهد، حرف‌های نكونام را تأیید خواهد كرد. از آنجا كه رحمتی عادت به ضبط مكالمات و جمع‌آوری مدرك دارد باید دید در دادسرا چه چیزهایی برای رو كردن دارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:قلعه نویی یواشکی تمرین می‌کند که من را شکست دهد/رحمتی و نکونام را حفظ می کنیم



تمرینات یواشکی قلعه نویی,فهرست فصل آینده استقلال

فتح‌الله‌زاده:قلعه نویی یواشکی تمرین می‌کند که من را شکست دهد/رحمتی و نکونام را حفظ می کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید در تلاش است تا برای فصل آینده تیمی در قواره قهرمانی آسیا تشکیل دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه اش با امیر قلعه نویی که شب گذشته برگزار شد به خبرآنلاین گفت: «شب گذشته با آقای قلعه نویی یک جلسه 3، 4 ساعته داشتیم.

بحث اصلی این جلسه فهرست فصل آینده استقلال بود. امیر پنج بازیکن ایرانی خواسته که سه نفر از آنها را جذب کرده ایم و در آستانه امضا قرارداد با دو نفر دیگر هستیم.

همچنین تلاش می کنیم تا پژمان منتظری را برای فصل آینده حفظ کنیم. می دانیم که پژمان چند پیشنهاد مناسب دارد اما اگر او در استقلال بماند دیگر نیازی به مدافع نداریم.

علاوه بر این به دنبال یک بازیکن در سمت چپ هستیم.»

او ادامه داد: «از آنجایی که قوانین مربوط به بازیکنان خارجی هم تغییر کرده، سعی می کنیم چند بازیکن خارجی باکیفیت را به تیم اضافه کنیم. دیدید که بازیکن با کیفیتی مثل ساموئل را با قیمیت مناسب به استقلال آوردیم و کمک زیادی به ما کرد.»

فتح‌الله زاده در قسمت دیگری از صحبت هایش گفت: «به امیر گفتم که یا خودت و یا کسی که بهش اعتماد داری را به اروپا و آمریکا بفرست تا برای جذب بازیکن اقدام کنند.

اگر بخواهیم برای خرید بازیکن از راه دلال ها وارد شویم، هم قیمت ها بالا می رود و هم کیفیت پایین می آید.

بازیکن خوب و ارزان قیمت در اروپا و آمریکای جنوبی زیاد است اما به شرطی که خودمان این بازیکنان را ببینیم و بپسندیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی و جواد نکونام برای فصل آینده حفظ خواهند شد، گفت: «اسکلت تیم ما خوب است و باید حفظ شود.

رحمتی و نکونام جز گزینه های فصل بعد ما هستند و می خواهیم که آنها را حفظ کنیم. اگر خدا بخواهد سید مهدی در استقلال ماندنی است.

با جواد هم باید صحبت کنیم تا از شرایط او مطلع شویم و با یکدیگر به توافق برسیم.»

او همچنین در مورد حضور استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمان آسیا گفت: «ما باید تیمی را ببنیدم که در شان استقلال و در قواره حضور در فینال لیگ قهرمانان و حتی قهرمانی آسیا باشد. با وجود مشکلاتی که داریم رسیدن به قهرمانی کار دشواری است اما با حمایت هواداران تمام تلاش خود را برای رسیدن به این افتخار خواهیم کرد.»

فتح‌الله زاده در پایان با لحنی طنزآمیز گفت: «از وقتی قلعه نویی را در پینگ پنگ بردم دیگر با من بازی نکرد. فکر کنم امیر یواشکی تمرین می کند که دیگر به من نبازد!»

او ادامه داد: «شب گذشته آنقدر صحبت کردیم که جلسه مان به زمان شام کشیده شد. باید بگویم که سطح شام من و امیر از دیزی گذشته و به کله پاچه رسیده، البته دیشب آلبالو پلو زدیم!»/خبرآنلاین