ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمان رضایی مربی نفت می شود


بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتخاب می‌شود.

خبرگزاری فارس: رحمان رضایی قرار است به عنوان یکی از دستیاران جدید مجید باقری‌نیا سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتخاب شود.

نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول رده‌بندی بدون برد قرار گرفته است و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان تصمیم به تقویت کادر فنی این تیم گرفته‌اند.


ویدیو مرتبط :
رحمان رضایی و طرف دارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمان رضایی مربی راه آهن شد


باشگاه راه آهن که تا همین دیروز شرایط سخت و دشواری داشت از امروز کارش را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

خبر آنلاین: باشگاه راه آهن در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر با یکسری تغییرات بزرگ همراه شد و حتی دو، سه بازیکن خود از جمله علی علیپور، محمد غلامی و وحید طالب لو را از دست داد اما از امروز تمرینات خود را آغاز می کند.

طلایی پوشان در این مدت مدام مشغول آرام کردن اوضاع و احوال اطراف باشگاه خود بودند تا اینکه شرایط به تعادل رسید و قرار است از امروز، بازیکنان دور هم جمع شوند و تمرینات بدنسازی برای شروع دوباره فصل آغاز شود.

خبر دیگر اینکه رحمان رضایی پیشکسوت فوتبال ایران و یکی از معدود لژیونرهای ما در سری آ ایتالیا به عنوان دستیار علی لطیفی به کادرفنی راه آهن اضافه شد.

راه آهنی ها تا شروع دوباره فصل چهاردهم، جدا از تمریناتی که در تهران برگزار می کنند، دو تورنمنت را در پیش دارند. یکی از این تورنمنت ها به نام آذربایجان است که در غرب کشور برگزار خواهد شد. قرار است باشگاه پرسپولیس در این تورنمنت حضور یابد. دومین اردوی این تیم نیز به احتمال بسیار زیاد در استان مازندران شکل می گیرد. آنها در صورت سفر به این استان شمالی کشور، در تورنمنت قائمشهر با حضور باشگاه استقلال نیز شرکت می کنند تا برای شروع دوباره فصل آمادگی خود را افزایش دهند.