ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمانی: از عمل موفقیت‌آمیز پایم خوشحالم


کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اینکه دکتر کیهانی اعلام کرده عمل موفقیت‌آمیز بوده بسیار خوشحال هستم.

خبرگزاری فارس: بختیار رحمانی بعد از جراحی زانوی خود گفت: خدا را شکر عمل کردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم خوشحالی بیشتر من به خاطر این است که دکتر کیهانی از شرایط عمل رضایت داشته است. ان‌شاءالله بتوانم روزی این مسئله را برای او جبران کنم.

وی افزود: وقتی بی‌هوش شدم و زمانی که به هوش آمدم و چشمانم را باز کردم بالای سرم بردم از او تشکر می‌کنم و حق پدری به گردن من دارد در این مدت دائم با من در تماس است از مسئولان فولاد خوزستان هم تشکر ویژه می‌کنم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد مدت‌ زمان نقاهتش اعلام کرد: فکر می‌کنم پنج الی شش ماه این مسئله طول بکشد.

وی در مورد اینکه بحث خروج او از لیست فولاد خوزستان منتفی شده است، اظهار داشت: از اول هم هیچ مشکلی با باشگاه نداشتم.

رحمانی در پایان در مورد مسئله کارت پایان خدمتش گفت: خدا را شکر همه چیز حق شده و فکر می‌کنم تا روز یکشنبه حل مشکل من اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از عمل موفقیت آمیز رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمل موفقیت آمیز مرد بدون صورت



 

 

عمل موفقیت آمیز مرد بدون صورت

 

یك مرد اهل ایالت «تگزاس» كه صورت خود را به طور كامل بر اثر برق گرفتگی از دست داده بود، تحتعمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.

 

این مرد كه «دالاس سی. وینز» نام دارد، دو سال پیش در پی یك برق گرفتگی شدید دچار سوختگی از ناحیه صورت شده و بینی، چشمان و دهان خود را از دست داد و هم اكنون پس از انجام ده ها مورد عمل جراحی می تواند با دهانش حرف بزند و با بینی اش تنفس كند، اما همچنان چشم ندارد.

 

این مرد ۲۵ ساله كه پدر یك دختر بچه سه ساله است، در مصاحبه ای با رسانه های دولتی آمریكا، عنوان كرد: مخارج عمل جراحی بسیار بالا است، اما من از بیمه پدرم استفاده كردم و در این مدت بارها مورد آزمایشات روانشناسی قرار گرفتم؛ چرا كه همسرم مرا رها كرده و در حال جدایی از من است. او شوهر بدون صورت نمی خواهد.

 

این مرد در نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی حین كمك به عمو و برادرش برای نقاشی كردن كلیسای منطقه «فورت وورث» در تگزاس به یكباره كنترل خود را از دست داده و بر روی كابل فشار قوی سقوط كرد.

 

وی به مدت سه ماه در كما بوده و شش ماه هم برای بهبودی وضعیت سوختگی خود در بیمارستان بستری شد.

 

تمام این مدت هم پیش از این كه اهدا كننده عضوی پیدا شود، به جای آن كه دهان، دندان، پلك، ابرو و چشم و بینی داشته باشد، پوست جای آن ها را گرفته بود.همچنین این مرد ۲۵ ساله با عصای مخصوص نابینایان حركت می كند.

منبع:خبرگزاری ایسنا