ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رجب‌زاده: ذوب‌آهن فقط تشنه برد است


مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: امروز ذوب‌آهن از باشگاه‌داری بد و با مشکلات زیاد خارج شده و به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است. امروز این باشگاه و تیم فوتبال ذوب‌آهن تشنه برد است و فقط به برد فکر می‌کند به همین دلیل زیبا بازی می‌کنیم و تا دقایق پایانی می‌جنگیم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی رجب‌زاده اظهار کرد: پیروزی بر سپاهان باید به سعد محمدی تقدیم شود چراکه این فرد دلسوز تیم را از شرایط بحرانی خارج کرد و ذوب‌آهن را به روزهای اوج خود بازگرداند.

وی گفت: حتماً وقتی مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنیم باید فشار زیادی را نیز تحمل کنیم. بازی سختی داشتیم، اما خوشحالی من بیشتر به این دلیل است که پس از مدت‌ها یک بازی زیبا و در خور یک داربی انجام گرفت.

مهاجم ذوب‌آهن ادامه داد: امروز ذوب‌آهن از باشگاه‌داری بد و با مشکلات زیاد خارج شده و به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است. امروز این باشگاه و تیم فوتبال ذوب‌آهن تشنه برد است و فقط به برد فکر می‌کند به همین دلیل زیبا بازی می‌کنیم و تا دقایق پایانی می‌جنگیم.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه امسال ذوب‌آهن بسیار خوب بازیکن جذب کرده است، گفت: امسال ذوب‌آهن به شرایطی تیمی دست پیدا کرده که کمتر تیمی از آن برخوردار است. همگی در سطح بالای آمادگی هستند و بازیکنان نیمکت نشین چیزی از بازیکنان داخل زمین کم ندارند. به همین دلیل دست مربی برای انواع تغییرات تیمی باز است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ذوب‌آهن امروز سطح بالایی از فوتبال را ارائه می‌دهند، تصریح کرد: ذوب‌آهن امسال در سه جبهه باید بجنگد و تاکنون یک خان را تا مرحله فینال طی کرده است، اما نباید انسجام تیمی را از دست بدهیم و باید از آسیب‌دیدگی‌ها و محرومیت‌های بی‌دلیل جلوگیری کنیم و در کنار آن با جذب بازیکنان خوب در نیم‌فصل قطعاً می‌توانیم در سه جبهه سربلند باشیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن در خصوص تیم ملی خاطرنشان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، اینکه دعوت بشوم یا نشوم را نمی‌دانم، ولی این را خوب می‌دانم که من جز پیرمردهای فوتبالم و باید فقط به فکر بازی در تیم ذوب‌آهن باشم.


ویدیو مرتبط :
دابس مش فوق خنده دار مهدی رجب زاده بازیکن ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سبقت کاپیتان ذوب آهن از برهانی / رجب زاده به 83 رسید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مهدی رجب زاده

مهدی رجب زاده 38 ساله برای ذوب آهن 2 گل زد تا با زدن 83 گل برای تیم ذوب آهن صاحب یک رکورد رؤیایی شود.

به گزارش کاپ، سایت باشگاه ذوب آهن در مطلبی نوشت: در کل تاریخ و بدنه فوتبال ایران چه در دوران لیگ برتر و چه قبل از آن هیچ بازیکنی نبوده که برای یک تیم 83 گل بزند و این رکورد رجب زاده تحت شرایط خاصی نصیب او و ذوب آهن شده است.

زدن 83 گل برای یک تیم، ولو در مدت 20 سال آن هم توسط مردی که همیشه در خط میانی بازی کرده یک رکورد شایسته است، داشتن تعصب به یک تیم و حضور دائمی در آن، ثبات در مسیر فوتبال و بازی کردن در سنین بالا به خاطر انتخاب سبک سالم زندگی ورزشی و سوم، تلاش برای گلزنی توسط هافبک‌ها، برای مهدی رجب زاده این رکورد خاص را به همراه داشته است.

انگیزه هم از مهم‌ترین و عملی ترین راه‌های رسیدن به هدف است، او طی چند هفته قبل بارها برای ورزش سه توضیح داد که آمار گل‌هایش از آن چه ما قبلاً تقریر کرده‌ایم بالاتر است که این به خاطر همین عوامل انگیزشی است و علاقه به بهبودان،آدم‌هایی که با رکورد زندگی می‌کنند تلاش وافری برای رسیدن به اهداف خود می‌کنند.

مهدی رجب زاده امروز با 83 گل  آرش برهانی که 81 گل برای استقلال زده  را پشت سرگذاشت تا به تنهایی در صدرجدول گلزنان یک تیم باشگاهی در ایران بایستد.