ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رباط خارجی هافبک استقلال پاره شد +عکس


هافبک آلمانی برزیلی تیم فوتبال استقلال نیامده مصدوم شد و حداقل باید ۴ تا ۶ هفته دور از میادین باشد.

خبرگزاری فارس: هندریک هلمکه هافبک آلمانی-برزیلی که در تعطیلات نیم فصل با استقلال قرارداد بست به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط خارجی حداقل 6 هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

این بازیکن که در جریان دیدار با نفت آبادان دچار آسیب دیگی شده است ابتدا پس از توافق و امضای قرارداد با آبی‌پوشان راهی کشورش آلمان شد. وی بعد از بازگشت از آلمان در تست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت کرد و سپس به اردوی آبی‌پوشان در کیش اضافه شد.

هلمکه در جریان دیدار دوستانه استقلال و نفت آبادان در یک صحنه دچار مصدومیت شد و به دلیل پارگی مینیسک خارجی خود حداقل باید 4 تا 6 هفته از میادین فوتبال دور باشد.

این در حالی است که هلمکه طی این چند روز در تمرینات استقلال غایب بود و نتوانست با این تیم تمرین کند.

هلمکه پیش از عقد قرارداد در تست کمیته پزشکی باشگاه استقلال شرکت نکرد و زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون این کار را انجام داد. نکته قابل توجه اینجا است که هلمکه بعد از امضای قرارداد با استقلال تست پزشکی داده است.

رباط خارجی هافبک استقلال پاره شد

رباط خارجی هافبک استقلال پاره شد


ویدیو مرتبط :
اعضاء محترم سینما تک(فیلمهای خارجی) فرهنگ رباط

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا(+عکس)




اخبار ورزشی - آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا

دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آمریکا و همچنین داریوش یزدانی این روزها شرایط سختی را در لیگ دوم این کشور سپری می‌کنند.

محمد محمدی دروازه بان سابق استقلال در گفت و گو با  فارس در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش اظهار داشت: متاسفانه دو روز قبل از بازی اول تیم در آمریکا با آسیب دیدگی از ناحیه آرنج دست چپ رو به رو شدم و 4 هفته ایتدایی را از دست دادم اما دو هفته است که به ترکیب ال ای بلوز بازگشته و برای تیمم بازی می کنم.

 

خبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


وی افزود: هم اکنون دانشجوی رشته مدیریت ورزش در یکی از دانشگاه های آمریکا هستم و در کلاس‌های دوره C پروفشنال آمریکا مدرک قبولی گرفته و قصد دارم بعد از جام جهانی در کلاس‌های دوره B شرکت کنم.

وی با تاکید بر اینکه ال ای بلوز در 4 هفته ابتدایی مسابقات خوب نتیجه نگرفته گفت: خوشبختانه یکی دو هفته است نتایج و شرایط تیم ما بهتر شده و به آینده خوشبین هستیم. البته در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند و مطمئنا در آینده با کمک مسئولان و کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش فارس،ال ای بلوز در لیگ دوم آمریکا با مربیگری داریوش یزدانی و همچنین حضور محمدی و مومنی دو بازیکن سابق استقلال این هفته باید در خانه ساکرامینتو هفتمین بازی خود را برگزار کند.
 اخبار ورزشی - فارس