ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رای ایران در انتخابات فیفا لو رفت


رئیس فدراسیون فوتبال ایران موضع خود را در انتخابات فیفا مشخص کرد و گفت که به «شیخ سلمان» در این انتخابات رای داده است. پیش از این گفته می شد ایران از «اینفانتینو» حمایت کرده است.

خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون فوتبال ایران موضع خود را در انتخابات فیفا مشخص کرد و گفت که به «شیخ سلمان» در این انتخابات رای داده است. پیش از این گفته می شد ایران از «اینفانتینو» حمایت کرده است.

بعد از پایان انتخابات فیفا، موضع نامشخص ایران باعث شده بود تا سئوالات زیادی درباره رای ایران در این انتخابات ایجاد شود.  علی کفاشیان که از اعلام رای ایران در انتخابات فیفا خودداری کرده بود، سرانجام این رای را فاش کرد.

کفاشیان در گفتگو با برنامه نود گفت که به خاطر منافع ایران، به شیخ سلمان رای داده است.


ویدیو مرتبط :
بیانیه ی فیفا به ایران بعد از رای AFC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان رای ایران در انتخابات فیفا را لو داد


رییس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در غرفه تابناک در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به پرسش های خبرنگاران و مردم پاسخ گفت و رای فوتبال ایران در انتخابات آتی فیفا را به صراحت اعلام کرد.

تابناک: رییس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در غرفه تابناک در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به پرسش های خبرنگاران و مردم پاسخ گفت و رای فوتبال ایران در انتخابات آتی فیفا را به صراحت اعلام کرد.

علی کفاشیان که در غرفه تابناک حضور پیدا کرده بود، رسما اعلام کرد که ایران از شیخ سلمان بحرینی در انتخابات ریاست فیفا حمایت خواهد کرد و رای خود را به رییس کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد داد.

علی کفاشیان همچنین اعلام کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال ایران هم احتمالا در تاریخ 18 اسفندماه برگزار خواهد شد تا رییس جدید فوتبال ایران انتخاب شود.