ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راه‌ آهن مهاجم پرسپولیسی‌ ها را جذب کرد


مهاجم گلزن تیم امید پرسپولیس در فصل گذشته با باشگاه راه‌آهن به توافق رسید و به این تیم پیوست.

خبرگزاری تسنیم: امیرمحمد مدنی، بازیکن تیم فوتبال امید پرسپولیس که با هت‌تریک در دربی امیدهای فصل گذشته توانایی‌های خود را به نمایش درآورده بود، در نیم‌فصل دوم فصل جاری برای تیم راه‌آهن به میدان خواهد رفت.

این بازیکن در این فصل جزو سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود. وی قرار بود در ابتدای فصل برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان شود که با جدایی امیر قلعه‌نویی از جمع ملوانان و دانشجو شدن این بازیکن، این اتفاق رخ نداد. برانکو ایوانکوویچ هم این بازیکن را در فهرست بازیکنان تیمش قرار نداد تا مدنی به عنوان بازیکن آزاد به راه‌آهن بپیوندد.


ویدیو مرتبط :
پیاده روی پرسپولیسی ها پیش از بازی مقابل ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم راه آهن رسما پرسپولیسی شد



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مهاجم راه آهن رسما پرسپولیسی شد

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن رسماً به تیم پرسپولیس پیوست تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم را همراهی کند.

انتقال رضا خالقی‌فر به تیم پرسپولیس قطعی شد و او صبح امروز (یکشنبه) در تمرین این تیم شرکت کرد. در صورت صدور کارت بازی خالقی‌فر و با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس او می‌تواند در دیدار فردای این تیم مقابل نفت تهران به میدان برود.

 خالقی‌فر سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سایپا و نفت آبادان را نیز در کارنامه خود دارد.
اخبار ورزشی - تسنیم