ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راهیابی بدمینتون بازان ایران به نیمه نهایی


بدمینتون بازان دختر ایرانی با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات اوگاندا شدند.

ایسنا: در مسابقات بین المللی بدمینتون اوگاندا دو بدمینتون باز دختر ایران حضور دارند که توانستند تا مرحله نیمه نهایی پیش بروند.

ثریا آقایی پس از شکست بازیکنی از کنیا، به مصاف نماینده اوگاندا رفت که با نتیجه 3 بر صفر شمیم بانگی با رنکینگ 107 را شکست داد.

او در مرحله یک چهارم نهایی هدیا حسنی از مصر با رنکینگ 140 را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. آقایی در این مرحله باید برابر ابرو یازگین از ترکیه به میدان برود.

نگین امیری پور نیز با شکست نماینده مصر، برابر المی ویریالس از آفریقای جنوبی با رنکینگ 135 با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

امیری پور در مرحله یک چهارم نهایی نیز لورا ساریوس از مجارستان با رنکینگ 125 را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله به مصاف کیت فو کان از موریس می رود.


ویدیو مرتبط :
راهیابی رضا یزدانی به نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناکامی بانوان ایران از راهیابی به نیمه نهایی


تیم والیبال زیر ٢٣ سال ایران از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باز ماند.

خبرگزاری تسنیم: مسابقات بانوان زیر ٢٣ سال آسیا امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که بر اساس آن تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، چین و تایلند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

همچنین در دیگر بازی امروز مالدیو و ماکائو برای کسب عنوان یازدهمی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان ماکائو با نتیجه ٣ بر صفر حریفش را شکست داد و یازدهم شد.

بانوان کشورمان نیز امروز برای صعود به جمع چهار تیم برتر مقابل تایلند قرار گرفتند که با شکست برابر این تیم شانس حضور در نیمه نهایی را از دست دادند.

نتایج کامل روز پنجشنبه به شرح زیر است:

مالدیو صفر - ماکائو ٣ (٢٠-٢٥، ١١-٢٥، ١٩-٢٥)
ژاپن ٣ - هند صفر (٢٥-١٧، ٢٥-١٧، ٢٥-١٤)
فیلیپین یک - چین ٣ (٢٣-٢٥، ١٤-٢٥، ١٨-٢٥، ١٧-٢٥)
تایلند ٣ - ایران یک (٢٩-٢٧، ٢٥-١٩، ٢٥-٨، ٢٥- ١٣)

تیم ملی ایران فردا برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی با هند دیدار می‌کند.