ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راهکار جلالی برای بهبود وضعیت داوری


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای بهبود وضعیت داوری و کم شدن مشکلات باید اعتمادسازی کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا ابتدا درمورد حرف‌هایش بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان که باعث ناراحتی عبدالله ویسی شده بود، گفت: من بعد از بازی گفتم که این مسابقه چیزی نداشت و دیگران هم می‌توانند این بازی را تماشا کنند. آنها به گل رسیدند و حق‌شان بود که با هر روشی از برتری خود دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: ما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و در کل بازی کم‌موقعیتی بود. شاید حرف‌های مرا طور دیگری به ویسی انتقال داده‌اند، ولی منظور من از اینکه بازی چیزی نداشت به این موضوع برمی‌گشت که نتوانستیم فرصتی ایجاد کنیم و در مجموع این مسابقه باکیفیت نبود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد گرمای هوا و همچنین قضاوت داور بازی استقلال خوزستان - سایپا خاطر نشان کرد: بازی کردن در آن شرایط آب‌وهوایی خیلی سخت است و این موضوع روی روند بازی تأثیرگذار بود. به هر حال ما باید بازی می‌کردیم، در ضمن داوری هم مشکل خاصی نداشت و شاهد قضاوت خوبی بودیم.

جلالی در پاسخ به این سؤال که «چرا میلاد میداودی از ابتدا در ترکیب ثابت قرار نگرفت؟»، خاطرنشان کرد: او در نیمه دوم به میدان رفت، بنابراین نمی‌توان گفت که میلاد بازی نکرد. ما برای نیمه دوم ایده‌های خوبی داشتیم، ولی گلی که در نیمه اول دریافت کردیم کار را خراب کرد. در نیمه دوم قصد ترمیم ترکیب خود را داشتیم که به یک باره 10 نفره شدیم و کار خراب‌تر شد. وقتی در آن شرایط جوی چنین اتفاقاتی رخ دهد، ناخودآگاه کار سخت می‌شود.

وی در واکنش به انتقادهایی که در این چند هفته از داوران صورت گرفته است، گفت: من مدت‌ها در این زمینه صحبت کردم. ما باید اعتمادسازی کنیم و درمورد مسائل داوری، اعتماد را به داوران، مربیان و بازیکنان برگردانیم. وقتی اعتماد نباشد هیچ‌کس نمی‌تواند کوچک‌ترین اشتباه داور را هم تحمل کند، ولی به عنوان مثال اگر من به یک داور اعتماد داشته باشم، می‌توانم حتی در شرایطی که 10 اشتباه از او ببینیم، آنها را تحمل کنم.


ویدیو مرتبط :
راهکار وزیر صنعت برای بهبود کیفیت خودروهای ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر کار: وضعیت اشتغال کشور بهبود یافت!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وزیر کار: وضعیت اشتغال کشور بهبود یافت!

وی خاطرنشان کرد: برنامه پنجم تکلیف کرده تا پایان سال پنجم می بایستی نرخ بیکاری به 7 درصد برسد که انشاالله با برنامه های پیش رو به این رقم خواهیم رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سامان یافتن وضعیت اشتغال در کشور خبر داد و گفت: وضعیت کشور از نظر اشتغال نسبت به سالهای گذشته شرایط مناسب تری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالرضا شیخ الاسلامی تصریح کرد: دولت موظف است آنچه را که قانون برنامه پنج ساله پنجم در خصوص اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تکلیف کرده با برنامه ریزی دقیق انجام دهد هرچند در تلاش هستیم تا از برنامه هم جلوتر پیش رویم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه پنجم تکلیف کرده تا پایان سال پنجم می بایستی نرخ بیکاری به 7 درصد برسد که انشاالله با برنامه های پیش رو به این رقم خواهیم رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتقادات مطرح شده مبنی بر عدم تحقق 2.5 میلیون شغل در سال گذشته گفت: قانون برنامه برای هر سال رقمی را مشخص نکرده که ما سالانه متعهد به انجام آن باشیم اما دولت با توجه به ظرفیتی که در کشور وجود داشت تصمیم گرفت تا به این رقم برسد ولی با وجود برخی موانع و مشکلات توانست به ایجاد 1.6 میلیون شغل دست یابد که این هم رقم بزرگی بود.

شیخ الاسلامی تاکید کرد: آنچه مهم است، این است که تمام منابع و ظرفیتها و حتی ارگانها بسیج شوند تا دولت را در تحقق اهداف اشتغالزایی حمایت و همراهی کنند که این یک برنامه و هدف ملی است نه اینکه با مخالفتها و مانع تراشی ها موجب یاس و ناامیدی شوند و دولت را در این مسیر تنها بگذارند./عصرایران