ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رانیری: می خواهیم یووه را در جام حذفی شکست دهیم



 

 

 

رانیری: می خواهیم یووه را در جام حذفی شکست دهیم

 

مربی سابق یووه امیدوار است که بتواند با جلوروسی مقابل تیم سابقش به پیروزی برسد.

کلودیو رانیری، مربی رم معتقد است که تیمش می تواند در دیدار 5شنبه شب خود در جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس به برتری برسد. این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار خواهد شد

رانیری در جمع خبرنگاران گفت:« یوونتوس هم مثل ما به مبارزه می پردازد.ما دو تیمی هستیم که بیش از سایر تیمها در این رقابتها به قهرمانی رسیده ایم ولی ما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم که پیروز این میدان باشیم.»

مربی سابق یووه ادامه داد:« یوونتوس تیم قدرتمندی است و برای برد ساخته شده. ما باید بدانیم که بازی سختی را پیش رو داریم.من به یووه احترام می گذارم ولی نگران این بازی نیستم.در پاسخ به این سوال که چه کسانی بازی خواهند کرد باید بگویم که هنوز در این رابطه تصمیم نگرفته ام.»

این روزها شایعات مختلفی در مورداحتمال برکناری رانیری و روی کار آمدن آنچلوتی برروی نیمکت مربیگری این تیم به گوش می رسد ولی رانیری نگران این مسئله نیست:« من تنها برروی بازی یوونتوس تمرکز کرده ام و ما برای پیروزی به تورین می رویم.»


ویدیو مرتبط :
Fut5al/شکست نوریل در فینال جام حذفی روسیه2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم



 

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:شکست در جام حذفی را در اصفهان جبران می کنیم

 

فتح الله نژاد زمانی با اشاره به آمادگی مس برای جبران باخت در جام حذفی گفت: مس کرمان با هدف شکست سپاهان و صعود در جدول لیگ برتر به اصفهان رفته است.

نژاد زمانی اظهارداشت: مس کرمان بعد از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان و حذف از رقابتهای جام حذفی طی هفته گذشته تمرینات منسجمی را برگزار کرده است.

وی گفت: بازیکنان و کادر فنی مس مصمم هستند با شکست سپاهان در اصفهان نتیجه قبل را جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: در این بازی چند بازیکن مس مصدوم هستند و متاسفانه یکی از بازیکنان نیز سه اخطاره است اما به هواداران مس اطمینان می دهم نیمکت ذخیره های مس کرمان توانایی جایگزینی مناسب بازیکنان اصلی را دارد و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.

وی تیم سپاهان را یکی از تیمهای خوب لیگ برتر دانست و گفت: با این وجود مس روند صعودی خود در لیگ برتر را ادامه می دهد زیرا بازیکنان هم اکنون به انسجام لازم دست یافته اند و پس از اردوی ترکیه با هماهنگی بیشتری نیز در زمین مسابقه حاضر می شوند.

نژاد زمانی خاطرنشان کرد: اکثر امتیازهایی که مس در ابتدای فصل از دست داد به دلیل تساوی در دقایق 85 به بعد بود اما کادر فنی این مشکل تیم را در دو بازی گذشته حل کرده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: نمی شود که وقتی تیم می بازد انتقاد کنیم و وقتی تیم برنده می شود نیز انتقاد کنیم و باید در این مواقع تفاوتی وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: پارسال در همین زمان بازیکنان مس کرمان برای کاپیتان شدن با یکدیگر دعوا داشتند اما امروز به گونه ای برنامه ریزی شده است که بازیکنان تیم کاپیتانی را به هم تعارف می کنند .

مس کرمان و سپاهان اصفهان در چارچوب لیگ برتر فوتبال عصر یکشنبه در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.