ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رانیری: بازی فوق العاده ای مقابل لاتزیو انجام دادیم



 

 

 

رانیری: بازی فوق العاده ای مقابل لاتزیو انجام دادیم

 

رم یکشنبه شب در داربی حساس شهر رم موفق شد تا با نتیجه 0-2 مقابل لاتزیو به برتری برسد و کلودیو رانیری، مربی باتجربه جلوروسی درپایان این دیدار در صحبتهایی به تمجید از عملکرد فوق العاده شاگردانش گشود.

رانیری گفت:« خیلی خوشحالم چون ما بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم. شاگردان من عالی بودند. شرایط فیزیکی تیم ما بهبود نیافته و این تنها ذهنیت ماست که بهتر شده است.»

مربی باتجربه رم ادامه داد:« بعد از بازی مقابل برشیا که در عین آنکه مستحق شکست نبودیم، باختیم، اوضاع به نحو دیگری شد. ما باید در همین مسیر به حرکتمان ادامه بدهیم.. چون تا سه روز دیگر، بازی حساس و حیاتی دیگری را پیش رو داریم.»

رم چهارشنبه شب در رقابتهای هفته یازدهم سری آ، میزبان فیورنتینا خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
همه ی ما حداقل ی بار این کارو انجام دادیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: پس از مدت‌ها بازی بدی انجام دادیم


سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که تیمش مقابل سایپا بازی بدی انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا، اظهار داشت: ما پس از سه بازی که خوب بازی می‌کردیم در این بازی بد بودیم. سایپا خیلی بهتر بود مخصوصا نیمه اول می‌توانست یکی دو بار گل بزند که خط دفاع و دورازه‌بانمان جلوی گل خوردنمان را گرفتند.

وی گفت: پس از مدت‌ها صبا بازی بدی انجام داد اما نیمه دوم بازی متعادلی بود و سایپا موقعیت آنچنانی نداشت. ما خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم و باید با بچه‌ها کار کنیم تا بازی هفته آینده مقابل تراکتور سربلند بیرون بیاییم.