ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رانیری: این دیدار فقط یک برنده کم داشت


سرمربی لسترسیتی اعلام کرد دیدار زیبایی که مقابل وست بروم داشتند، فقط یک برنده کم داشته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، لسترسیتی صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته بیست و هشتم دو امتیاز حساس را از دست داد. این تیم که در خانه از وست بروموویچ آلبیون پذیرایی کرد با تساوی دو بر دو برابر این تیم متوقف شد تا در صورت پیروزی تاتنهام، صدر جدول رده بندی را از دست دهد.

کلودیو رانیری با وجود آنکه تیمش در خانه متوقف شده است، از عملکرد شاگردانش رضایت کامل را دارد. سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبول دارم دو امتیاز حیاتی را از دست دادیم اما از عملکرد بازیکنان رضایت کامل را دارم. از هر نظر خوب بودیم و تنها، شانس با ما یار نبود و نتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: بسیار بهتر از دیدار برابر نورویچ سیتی بازی کردیم. هرچند در این دیدار ابتدا دروازه ما باز شد اما امیدمان را از دست ندادیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و از حریف پیش بیفتیم اما در نهایت، آنها گل دوم را به ثمر رساندند. بازیکنان لسترسیتی بدون استرس بازی کردند و شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. شایستگی پیروزی را در این دیدار داشتیم و بر این باورم که این دیدار، برنده کم داشت و آن ما بودیم.

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. اگر دقت می کردیم، الان سه امتیاز را بدست آورده بودیم. امیدمان را از دست نمی دهیم و تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم جنگید. لسترسیتی به تلاش ادامه خواهد داد و تیمی نیست که ناامید شود. به تیمی سرشناس تبدیل شدیم و هر تیمی که برابر ما بازی می کند، روحیه بالایی دارد و می خواهد صدرنشین را متوقف کند. قبول دارم شرایط برای لستر سخت شده است ولی ما تلاش می کنیم تا راه حل های جدیدی پیدا کنیم تا تیم در شرایط بهتری قرار گیرد.

لستر سیتی با یک امتیازی که در این دیدار بدست آورد، 57 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. تاتنهام با 54 امتیاز در جایگاه دوم جای دارد و با توجه به تفاضل گل بهتر این تیم در صورت پیروزی برابر وستهام برای نخستین بار به صدر جدول رد بندی صعود خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
وعده ی پیتزا رانیری به شاگردانش در صورت کلین شیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ال‌کلاسیکو برنده نداشت/ تساوی رئال و بارسا در شب کم‌فروغ رونالدو و مسی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا

ال‌کلاسیکو برنده نداشت/ تساوی رئال و بارسا در شب کم‌فروغ رونالدو و مسی

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس در مهم‌ترین بازی فصل قاره سبز، شب گذشته در ال‌کلاسیکویی دیگر و از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو میزبان رقیب دیرینه خود بارسلونا بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی مهیج حاوی صحنه‌های خطرناکی روی دروازه‌های دو تیم بود که مهم‌ترین آنها در زیر می‌آید.

در نیمه اول، اولین صحنه خطرناک بازی در توسط ضربه ایستگاهی رونالدو در دقیقه دوم ایجاد شد که پینتو دروازه‌بان بارسلونا با پرشی بلند توپ را دفع کرد. در دقیقه 21 نیز ضربه ایستگاهی ژاوی با بدشانسی به تیر افقی دروازه رئال مادرید برخورد کرد. در دقیقه 25 نیز روی اشتباه مدافع رئال مادرید ژاوی صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او را مدافع رئال مادرید از روی خط دروازه بیرون زد.

در دقیقه 35 و در صحنه‌ای خطرناک رئال مادرید تا آستانه فروپاشی دروازه بارسلونا پیش رفت اما تکل زیبای آلوز مانع گلزنی رئال شد.

در نیمه دوم و در دقیقه 46 بنزما ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه بارسلون زد که از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 50 فابرگاس گل اول بازی و بارسلونا را به زیبایی وارد دروازه رئال کرد و بارسلونا یک بر صفر پیش افتاد.

در دقیقه 62 شوت محکم دنی آلوز توسط دیه‌گو لوپز دروازه‌بان رئال دفع شد، در دقیقه 66 و در حالی که رونالدو می‌رفت تا دروازه خالی بارسلونا را باز کند جرار پیکه با تکلی بلند توپ را به کرنر زد. در دقیقه 79 نیز سسک فابرگاس در موقعیتی خوب روی پاس دنی آلوز توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 72 پدرو موقعیتی تک به تک را به بیرون زد. در دقیقه 79 هم مسی صاحب موقعیتی خوب شد که دروازه‌بان رئال آن را دفع کرد. در دقیقه 80 واران بالاخره قفل دروازه بارسلونا را روی ضربه سر گشود و بازی را به تساوی کشاند.

همچنین در این بازی پیکه و دنی آلوز از بارسلونا و کاروالیو، کایخون و آلونسو از رئال مادرید کارت زرد گرفتند./فارس