ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راموس درآستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید


سرخیو راموس که تا روز گذشته، احتمال خروجش از رئال و پیوستنش به منچستریونایتد بسیار بالا ارزیابی می شد، حالا نزدیک تر از همیشه به تمدید قرارداد قرار دارد.

ورزش سه: روز گذشته پس از انجام مراسم تبلیغاتی رئال مادرید و کمپانی علی بابا در شهر گوانگژو؛ فلورنتینو پرز و سرخیو راموس، مهمترین جلسه چند سال اخیر باشگاه رئال مادرید را با هدف از سرگیری مذاکرات تمدید قرارداد برگزار کردند.

تقریبا بیش از یک ماه است که مساله نارضایتی راموس از مدیریت رئال مادرید و تصمیم او برای جدایی، به سوژه داغ رسانه ای در اسپانیا و انگلیس بدل شده است. روز گذشته چنانچه رافا بنیتس نیز تایید کرد، جلسه مهمی بین پرز(رئیس باشگاه)، آنخل سانچس(مدیر داخلی باشگاه)، راموس و مدر برنامه هایش (رنه راموس) در گوانگژوی چین برگزار شد و طبق ادعای مارکا، طرفین به نتایج بسیار مثبتی رسیدند.

پرز که هرگز گمان نمی کرد متوقف شدن مذاکرات تمدید قرارداد با راموس تا به این اندازه بازتاب داشته باشد و کار به جایی برسد که این مدافع ارزشمند ساز جدایی کوک کند، با بحرانی دیدن اوضاع، تصمیم گرفت که به محل اردوی رئال مادرید در چین سفر کند و از سوی دیگر، راموس نیز از برادرش که مدیر برنامه هایش نیز محسوب می شود، خواست که برای حل مشکلات پیش آمده، خود را به چین برساند.

این جلسه چهارجانبه، حاوی نکات بسیار مثبتی برای رئال مادرید بود. در این جلسه، راموس ضمن گلایه از درز کردن اخبار مربوط به تمدید قرادادش در رسانه ها بار دیگر تاکید کرد که نارضایتی او بخاطر مسائل اقتصادی و طلب حقوق بیشتر نیست؛ بلکه او اینگونه احساس می کند که در باشگاه آنگونه که باید برای او ارزش قائل نیستند.

طبق گزارش مارکا، پرز با گوش کردن به حرف های راموس، به او وعده داد که پس از بازگشت کاروان رئال به اسپانیا، مذاکرات نهایی را با لحاظ کردن توقعات به جای او، ادامه داده و به بحران ایجاد شده پایان خواهد دهد. پرز به خوبی می داند که جدایی راموس در تابستانی که کاسیاس نیز از رئال مادرید جدا شده است؛ تا چه اندازه می تواند برای او و تیم مدیریتی اش، تبعات منفی در پی داشته باشد.

این بدون شک خبر خوبی برای هواداران رئال مادرید خواهد بود که بخاطر نگرانی از جدایی یکی از اسطوره های خود، تابستان عذاب آوری را تا بدینجا سپری کرده اند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های سرخیو راموس پس از تمدید قرارداد با رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال‌مادرید در اندیشه تمدید قرارداد ناواس


باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد قرارداد دروازه‌بان کاستاریکایی خود را تمدید کند.

خبرگزاری تسنیم: پس از آنکه ماجرای انتقال کیلور ناواس به منچستریونایتد در ازای پیوستن داوید دخه‌آ به رئال‌مادرید در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی 2015 منتفی شد، دروازه‌بان کاستاریکایی رئال به قدری عملکرد سطح بالایی را از خود ارائه داده که هواداران این تیم دلخوری‌شان از عملی نشدن انتقال دخه‌آ به این تیم را به دست فراموشی سپرده‌اند.

روزنامه «مارکا» گزارش داد دروازه‌بان پیشین لوانته که حالا حمایت هواداران، هم‌تیمی‌ها و هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می‌بیند، عملکردش هیئت مدیره باشگاه رئال‌مادرید را برای تمدید قراردادش متقاعد کرده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود دروازه‌بان تیم ملی کاستاریکا که در این تابستان پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی از منچستریونایتد داشت، پیش از پایان سال 2015 پیشنهاد جدیدی برای تمدید قراردادش دریافت کند.