ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راموس: بنیتس یک مربی بزرگ است


مدافع تیم فوتبال رئال مادرید از سرمربی اسپانیایی تیمش حمایت کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که بنیتس یک مربی بزرگ است.

خبرگزاری فارس: سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید در جمع خبرنگاران گفت: رافائل بنیتس صاحب اندیشه و سبک در فوتبال حرفه‌ای است و از این که رئال مادرید چنین مربی بزرگی را به خدمت گرفته بسیار خوشحالم. همه بازیکنان باید از این مربی بزرگ حمایت کنند و من به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال رئال مادرید از همه بازیکنان و هواداران می‌خواهم که به بنیتس زمان بدهند و صبور باشند، او ثابت کرده که می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد.

راموس ادامه داد: فراموش نکنیم که بنیتس هنوز قرارداد رسمی خود را با رئال مادرید منعقد نکرده و تجربه نشان داده که تا رسمی نشدن یک موضوع نباید با اطمینان کامل از آن حرف بزنیم. اگر بنیتس سرمربی آینده رئال مادرید باشد، من و سایر بازیکنان تیم به صورت مطلق از او حمایت خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
زندگی مربی بزرگ (نغذیه بزرگ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: با 4 مربی بزرگ صحبت کرده‌ام



 

 

رویانیان: با 4 مربی بزرگ صحبت کرده‌ام

 

رفتن یا ماندن استیلی جزء اسرار باشگاه است

رویانیان: با 4 مربی بزرگ صحبت کرده‌ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید مذاکره با دنیزلی گفت: در 20 روز گذشته با 4 مربی بزرگ برای فصل آینده صحبت کرده‌ام.

محمد رویانیان در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: اینکه پرسپولیس روزهای سختی می‌گذراند را تایید می‌کنم و باید واقعیت را قبول کنیم ولی اینکه تیم به بن بست رسیده باشد را قبول ندارم. پرسپولیس خودش را پیدا می‌کند. ما برنامه‌های درست را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: باید دو سه نکته را بگویم همه می‌دانند که من یک ماه است که پرسپولیس آمده‌ام و زمانی که این تیم را تحویل گرفتم اساس و زیر بنای ساختار باشگاه دچار آسیب شده بود و اکنون هم مشکلاتی هست. ما چهار بحث چالشی را شناسایی کردیم. اول اینکه از نظر مالی پرسپولیس دچار مشکل بود و پول موجود نبود. دوم ساختار خود باشگاه بود. وقتی من آمدم 9 نفر استعفا کردند و باشگاه ساختار محکمی نداشت. سوم از نظر فرهنگی و اجتماعی تیم دچار مشکل شده بود و یک سری اتفاق برای تماشاگران رخ داده و احساس کرده بودند با این گونه شعارها می‌توانند مربی عوض کنند و مشکل چهارم خود تیم بود. از کادر فنی تا بازیکنان مشکل داشتند که ما در حال رفع این مسائل هستیم.

رویانیان تصریح کرد: در حال حل کردن بحث مالی هستیم. ساختار باشگاه را هم حل کردیم اما موضوع سوم و تنها چالش تیم در بعد فنی و کادر فنی است که این مسئله را هم پیگیری می‌کنیم. استیلی این روزها به لحاظ روحی نسبت به قبل بهتر شده است. ما با هم صحبت کردیم و مطمئن باشید که او تا زمانی که سکاندار پرسپولیس است حمایت می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که استیلی تا چه زمانی قرار است حمایت شود و بماند و آیا با گزینه‌ای صحبت کرده‌اند، گفت: این جزء اسرار باشگاه است. من می‌توانم 2 جواب بدهم یکی اینکه به صورت کامل حمایت می‌شود دوم اینکه دنبال گزینه دیگری هستیم. اینکه نظرم را به شما بگویم که با چه مربی‌ای در حال مذاکره هستیم جز اسرار باشگاه است. استیلی خودش اینها را می‌داند. ما با هم راحت حرف می‌زنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در مصاحبه‌ ای گفته بود اکنون دیگر باشگاه محل رفت و آمد‌های لیدرها نیست، اظهار داشت: من به عنوان مدیر عامل این حرف را نمی‌گویم بلکه من مسئول احساسات طرفداران میلیونی پرسپولیس هستم. مخلص طرفداران این تیم هستم. آنها به من اطمینان داشته باشند. پرسپولیس را درست می‌کنیم اما راجع به استیلی بدانید با او زمانی قرارداد بسته شده که توسط کمیته فنی برگزیده شده بود. در این کمیته فنی پنجعلی، زادمهر و ذوالفقارنسب حضور داشتند و حتی پروین هم نبود. زمانی من به باشگاه پرسپولیس ورود کردم هم مربی و تیم بسته شده بود. پس اگر همه چیز را به گردن کادر فنی بیندازیم منصفانه نیست.

وی در خصوص اینکه معنای مدیر راهبری چیست گفت: ما در حال انجام دادن کارهایی هستیم که باید مفصل در مورد آن صحبت کنم. مشکلات متعددی است که باید کامل راجع به آنها بحث شود. باید قبول کنیم که استیلی در بحث فنی از چینش مدیران قبلی بوده و دوست عزیزمان پنجعلی یک سری صحبت‌های مطرح کرده است. استعفای اعضای هیئت مدیره را من نباید قبول کنم و این رئیس مجمع است که باید درمورد آن صحبت کند. پنجعلی خودش عضو کمیته فنی بوده و استیلی را انتخاب کرده است.

رویانیان تصریح کرد: پنجعلی برای من محترم است. درست است که من متعلق به دنیای فوتبال نبودم اما هیئت مدیره داریم و از آنها خواسته بودیم اظهار نظری نکنند و اگر حرفی زده می‌شود به مدیر عامل بگویند. حتی دیروز به پنجعلی گفتم که تیم نیاز به آرامش دارد و اگر نظری دارد در آرامش آن را مطرح کند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: استیلی یک مربی و یک انسان است، نمی‌شود به خاطر نتیجه گرفتن، زنده زنده او را پوست کند. در این چند روز چند جلسه با استیلی داشتم. مطمئن باشید اگر به این نتیجه برسم که استیلی باید برود بدون تعارف می‌گویم. شوخی نداریم چون با مردم نمی‌شود شوخی کرد. تیم امروز بازی دارد و استیلی در حال شنیدن سخنان من است. نباید پیام من را از طریق رسانه متوجه شود. اگر او این صحبت‌ها را بشنود چطور می‌تواند تیمش را ارنج کند.

وی در مورد اینکه از قول او مطرح شده به مربی واحد اعتقاد ندارد گفت: این جمله را اگر از قول من نوشتند غلط است. من گفتم اگر سرمربی عقیده خود را بدون در نظر گرفتن شرایط مختلف اعمال کند کافی نیست. نظر من این است که مربیگری سنتی را قبول ندارم. اگر این جمله را گفته باشم شجاعت دارم و می‌گویم گفته‌ام.

رویانیان در جواب به این پرسش که آیا پرسپولیس در وضعیت اورژانسی هست یا خیر، عنوان کرد: پرسپولیس هنوز به وضعیت اورژانسی نرسیده است اما مشکلات اساسی دارد. می‌شود گفت که پرسپولیس بیماری حاد دارد، مداوای بیمار حاد با اورژانسی متفاوت است. این تیم می‌تواند خودش را پیدا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر پرسپولیس در بحران قرار گرفت آیا با مربیان خارجی مذاکره می‌کنید یا خیر گفت: من با چهار مربی بزرگ صحبت کردم که این صحبت‌ها در ظرف 20 روز گذشته بوده است.

رویانیان در مورد اینکه شما در شرایطی که شاید استیلی می‌توانست نتیجه بگیرد با مربیان خارجی صحبت کردید، اظهار داشت: من نگفتم استیلی را کنار می‌گذارم. ما فصل بعدی را هم پیش رو داریم. من ریشه‌ای دنبال مسائل هستم. یک کارگروهی از اهالی فوتبال تشکیل دادم و قرار است اسم آنها را نیاورم. دوست دارم مربی فصل بعد را از اکنون انتخاب کنم. یکی از گزینه‌های ما دنیزلی بود.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد اینکه پاسخ دنیزلی چه بوده، گفت: خیلی ممنون که من را ساده لوح گیر آورده‌اید. من با چهار مربی بزرگ برای فصل بعد صحبت کرده‌ام.

رویانیان در مورد اینکه کدام یک از این مربیان پاسخ مثبت داده‌اند، اظهار داشت: پاسخ دو گزینه مثبت بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا پاسخ مثبت آنها برای این روزهای پرسپولیس است، گفت: من گفتم برای فصل بعد.

رویانیان در خصوص اینکه دغدغه‌ هواداران پرسپولیس برای این فصل است، خاطرنشان کرد: این دغدغه را برطرف خواهیم کرد. قبول دارم که فوتبالی نیستم و اصطلاحات فوتبالی را هنوز یاد نگرفته‌ام اما اکنون در راس باشگاه پرسپولیس قرار دارم و یک سری برنامه‌های را طراحی کردم و می‌خواهم علمی‌تر این برنامه‌ها را بیان کنم.

وی افزود: استیلی یکی از بهترین بازیکنان ایران بوده است. با او به راحتی و بدون حاشیه صحبت می‌کنیم و مسائلی که کمیته فنی و خودم به عنوان نقطه ضعف احساس می‌کنیم را به او انتقال می‌دهیم.

رویانیان تصریح کرد: شما بحث در تیم را مطرح کردید که مطمئن باشید با سابقه مدیریتی که دارم می‌فهمم که من یا مدیر راهبری هر دخالتی به صورت ناپخته انجام دهیم به ضرر تیم تمام می‌شود.

وی درباره نظر سنجی سایت باشگاه پرسپولیس برای بازی امروز که هواداران که اکثرا به باخت این تیم مقابل مس رفسنجان رای داده‌اند، گفت: این هم نشان دهنده بیماری حاد است. ما با تمام توان به بازسازی تیم فکر می‌کنیم. از هواداران می‌خواهیم تیم را حمایت کنند و اقداماتی که برای اصلاح پرسپولیس شده را در نظر بگیرند.