ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رافینیا با بارسلونا را تمدید کرد


مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا قرارداد خود را برای پنج سال دیگر با قهرمان اروپا تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا قرارداد خود را برای پنج سال دیگر با قهرمان اروپا تمدید کرد.

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی قرارداد رافائل آلکانتارا دوناسیمینتو ملقب به رافینیا را تا سال 2020 تمدید کرد.

رافینیای 22 ساله که برادر کوچک‌تر تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن‌مونیخ است، محصول آکادمی باشگاه بارسلونا است و از سال 2011 برای تیم اصلی باشگاه توپ زده که البته یک فصل آن را (14-2013 ) را به صورت قرضی برای سلتاویگو بازی کرد.

هافبک هجومی کاتالان‌ها که در بازی رفت تیمش مقابل رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری (25 شهریور) دچار پارگی رباط صلیبی شد، 6 ماه خانه‌نشین شده و تا چند ماه دیگر قادر به بازگشت به میادین نیست.

او پس از تمدید قراردادش با کاتالان‌ها گفت: بارسلونا خانه من است. 13 سال پیش به این تیم آمدم و خیلی خوشحالم که هنوز هم عضوی از آن هستم.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم در صفحه شخصی خود درباره این موضوع نوشت: از 13 سال پیش تاکنون، همیشه با بارسلونا. رافینیا، تبریک به خاطر تمدید قراردادت تا سال 2020.

رافینیا پیش از مصدومیتش در این فصل در تمامی رقابت‌ها 6 بازی برای بارسلونا انجام داد و یک گل به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
رافینیا آلکانترا در بارسلونا 15/2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم

لیونل مسی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا پایان فصل 2018 تمدید کرد.

لیونل مسی پس از تمدید قراردادش با خوشحالی گفت: همیشه گفته‌ام در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. البته از الان نمی‌توانم 31 سالگی خودم را در بارسلونا تصور کنم، بلکه می‌خواهم از هر روزم در بارسلونا لذت ببرم. پنج شنبه که قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم برای من روز بزرگی بود.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا همچنین تاکید کرد دوست دارد فوتبالش را در اروپا در بارسلونا به پایان برساند، اما امکان این هست که در آرژانتین از فوتبال خداحافظی کند. مسی درباره‌ی این مساله گفت : در فوتبال اروپا در باشگاهی غیر از بارسلونا بازی نخواهم کرد. بارسلونا آخرین تیم من در فوتبال اروپا خواهد بود. اما امکان بازگشت به لیگ کشورم را رد نمی کنم دوست دارم در سال های پایانی دوران بازیگری ام در لیگ کشورم بازی کنم.

به این ترتیب پس از ژاوی هرناندز و کارلس پویول ، لیونل مسی سومین بازیکن بارسلونا است که قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند.

لیونل مسی در 13 سالگی از روزاریو سنترال به بارسلونا پیوست و در آکادمی این باشگاه مشغول به بازی شد. او بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزی در تیم روزاریو بازی کند و در این تیم کفش هایش را بیاویزد./ایسنا