ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راز کت و شلوار زرشکی لیونل مسی! +عکس



اخبار ورزشی - راز کت و شلوار زرشکی لیونل مسی! +عکس

لیونل مسی برای دومین سال پیاپی پشت سر رونالدو ایستاد و دومین بازیکن برتر جهان لقب گرفت.

مسی با اینکه یکبار دیگر توپ طلا را به کریستیانو رونالدو باخت اما همچنان رکورددار است، او چهار بار این جایزه را برده این در حالی است که رونالدو برای سومین بار به این افتخار بزرگ دست یافت. گذشته از این بحث به تیپ لیونل مسی در مراسم گالا(اهدای توپ طلای فوتبال دنیا) می رسیم! مسی طبق معمول چشمگیرترین نوع پوشش را داشت.

 

او یکبار با کتی مشکی با خال های سفید در مراسم توپ طلا شرکت کرد، یکبار هم با کتی با طرح گل ، سال گذشته با یک دست کت و شلوار زرشکی و امسال هم با کت و شلوار بادمجانی براق! در حالی که همه ستاره ها با کت و شلواری شیک و کلاسیک گام به این مراسم می گذارند مسی به اصطلاح جیغ ترین رنگ را انتخاب می کند. اما راز کت و شلوارهای عجیب و غریب مسی چیست؟!


سال گذشته وقتی مسی با کت و شلوار قرمز به مراسم گالا آمد بسیاری از قرارداد او با یک کمپانی پوشاک گفتند که بر اساس آن مسی باید طرح های این کمپانی را (ولو عجیب و بدرنگ) به تن کند!


عده ای دیگر این نظریه را مطرح کردند که مسی برای اینکه چهره خاص تر و متفاوت تری از رقیبانش در توپ طلا به خصوص رونالدو داشته باشد تن به پوشیدن چنین کت و شلوارهایی می دهد.


اما به هر حال بد نیست گاهی اوقات به دم دستی ترین و ساده ترین احتمال ها فکر کرد، شاید مسی عاشق رنگ های تند و طرح های عجیب و غریب است!

اخبار,اخبار ورزشی , لیونل مسی

 

اخبار,اخبار ورزشی , لیونل مسی

 

اخبار,اخبار ورزشی , لیونل مسی

 اخبار ورزشی - روزنو

 


ویدیو مرتبط :
وقتی کت شلوار مسی جر میخوره!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شگفتی امشب؛ کت و شلوار مسی +عکس


مسی که تا به حال 4 بار توپ طلا را برده و امشب هم به احتمال زیاد پنجمی را خواهد برد، از سال 2008 تاکنون همواره جزو نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال بوده و هر سال به خاطر ظاهری که با آن در مراسم توپ طلا شرکت داشته، مورد توجه قرار گرفته است.

ورزش سه: مسی که تا به حال 4 بار توپ طلا را برده و امشب هم به احتمال زیاد پنجمی را خواهد برد، از سال 2008 تاکنون همواره جزو نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال بوده و هر سال به خاطر ظاهری که با آن در مراسم توپ طلا شرکت داشته، مورد توجه قرار گرفته است.

کت‌و‌شلوارهای متفاوتی که مسی هر ساله در مراسم گالای فیفا پوشیده او را در کانون توجه قرار داده و امشب هم خیلی‌ها منتظرند ببینند او با چه تیپی روی سن می‌رود. داستان کت‌و‌شلوارهای مسی در مراسم فیفا اما چیزی بیش از اینهاست. از سال 2010 که مجله فرانسوی فرانس فوتبال مسوولیت اهدای توپ طلا را با فیفا شریک شد، پنج دوره از اهدای این جایزه گذشته است و مسی در سه بار آنها این جایزه را کسب کرده است. پشت صحنه موفقیت‌های مسی برای کسب این جایزه اما داستان دیگری وجود دارد، رابطه او با دنیای مد و بخصوص با برند «دولچه و گابانا».

رونمایی از کت و شلوار مسی برای مراسم امشب
 
مسی در هر یک از پنج حضور اخیرش در مراسم فیفا در نقش مانکنی برای تبلیغ کت‌وشلوارهای شرکت ایتالیایی دولچه و گابانا روی صحنه رفته است. مسی اما به جز این پنج مراسم، توانسته بعد دیگری از شخصیتش که درگیر مد است و کمتر کسی آن را دیده، به نمایش بگذارد.

رونمایی از کت و شلوار مسی برای مراسم امشب

ستاره آرژانتینی برخلاف تصویر ساده‌ای که از زندگی شخصی‌اش برای عموم مردم به نمایش گذاشته، به استفاده از کت‌وشلوارهای رنگارنگ در مراسم‌ تمایل نشان داده و نمونه بارزش ظاهری است که هر ساله در سوییس برای شرکت در مراسم توپ طلا دارد. مسی سال 2014 در صفحه‌اش در اینستاگرام نوشت: «با دوستم دومنیکو». مرد مورد نظر که در تصویر کنار مسی ایستاده بود، دومنیکو دولچه، مالک نیمی از شرکت تولیدی دولچه و گابانا است. به نظر می‌رسد که رابطه مسی و دومنیکو دولچه چیزی فراتر از یک توافق تبلیغاتی باشد.

مسی و همسرش هر دو مدل‌های این برند ایتالیایی هستند و از پوشاک D & G استفاده می‌کنند. این رابطه یا توافق دوستانه ظاهراً هیچ تاریخ انقضایی ندارد. هیچ قراردادی هم که آنها را برای مدت زمانی خاص به یکدیگر متصل کند وجود ندارد اگرچه دو طرف می‌گویند که رابطه‌شان مادام‌العمر خواهد بود.

رونمایی از کت و شلوار مسی برای مراسم امشب

مسی 28 ساله نشان داده که فقط مرد خط مقدم دنیای فوتبال نیست بلکه به دنیای مد و لباس هم علاقه دارد. او عملاً برای تمام مراسم‌هایی که در خارج از گود داشته باشد، با پوشاک تولید شده توسط شرکت دولچه و گابانا در انظار ظاهر می‌شود و به نظر می‌رسد که از انتخابش هم راضی است.

سال 2010 یعنی همان زمانی که همکاری مسی با دولچه و گابانا آغاز شد این شرکت و دو موسس آن، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا هر دو در یک بیانیه از متصل شدن برندشان با نام یکی از قهرمانان بزرگ دنیای ورزش ابراز خرسندی کردند. جالب‌ترین نکته درباره ارتباط این برند با مسی در این است که مسی در دسته بازیکنانی که ویژگی‌های تبدیل شدن به یک مدل و مانکن را دارند، بازیکنانی مثل دیوید بکام و کریستیانو رونالدو، قرار نمی‌گیرد.

رونمایی از کت و شلوار مسی برای مراسم امشب

چیزی که دولچه و گابانا را مجذوب مسی کرده، داستان او و پیشرفت شخصی‌اش است. دولچه و گابانا در پاسخ به این سوال که چرا آنها مسی را به‌عنوان نماد تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اند، گفتند: «دلیلش شور و انگیزه‌ای است که مسی هنگام بازی‌اش دارد.» این همان دلایلی بوده که مسی را نزدیک به یک دهه در قله فوتبال دنیا نگه داشته است. حالا به نظر می‌رسد که یک موفقیت دیگر برای مسی در راه است، آن هم یک موفقیت غیرمنتظره در دنیای مد و لباس و در این دنیا هم لئو نشان داده که می‌تواند جزو بهترین‌ها باشد.