ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راز صحبت های امیدوارانه برانکو ایوانکوویچ!


برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و ملاقات با اکبر طاهری خیلی امیدوارانه حرف زد.

خبرآنلاین: پرسپولیسی ها که یکبار در تهران با دو بازیکن مورد نظر برانکو به توافق نرسیده بودند ، این بار هر دوی این ها را دعوت کرده اند تا دوباره پای میز مذاکره بنشینند. این بار رقم ها کمی بالاتر رفته و قرارداد 230 هزار دلاری پیشنهادی به ماریچ با توافق همراه شده تا او دفاع سال بعد پرسپولیس باشد و از سوی دیگر هم مهاجم پیشنهادی برانکو یعنی کرسیانوویچ هم دوباره به تهران می آید و قرارداد می بندد. این دو انتقال سبب شده تا برانکو که تا دو روز قبل به شدت منتقد بود ، حالا دوباره امیدوار باشد و دیگر خبری از انتقادهایش نباشد. او اومانیا را هم نگه داشته و 3 بازیکن خارجی اش را بسته است. حالا اگر پول پرسپولیس به خرید ضرغام اسماعیل یعنی چهارمین سهمیه خارجی شان هم نرسد ، دیگر گلایه ای ندارد.

اینکه برانکو ترجیج بدهد با بازیکنانی که خودش می شناسد کار کند ، یک عرف رایج در فوتبال دنیاست . او سید جلال را به همین دلیل نمی خواست . اصرار هواداران هم دیگر به جایی نمی رسد چون او بازیکنانی که خودش دوست داشت را آورده و قرارداد شان را به هر طریقی که بود ، می بندد!


ویدیو مرتبط :
افطاری برانکو ایوانکوویچ در شب های قدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس شد /قبل از صحبت با برانکو باید با درخشان حرف بزنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: با صحبت‌هایی که برای وضعیت مالی پرسپولیس انجام داده‌ایم مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتخابش به عنوان قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: از فردا صبح و با حضور در باشگاه کارم را آغاز می‌‌کنم و البته در ابتدا باید همه چیز را زیر نظر داشته باشم تا اشراف کاملی نسبت به مسائل داشته باشم.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه فردا جلسه‌ای با حمید درخشان برگزار خواهم کرد.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ قرار است سرمربی پرسپولیس شود، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید با خود حمید درخشان جلسه بگذارم و با او درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم و سپس می‌توانم به این سؤال پاسخ دهم.

وی درباره اینکه نقش حسین هدایتی در آینده پرسپولیس چه خواهد بود، اظهار داشت: ما با چند نفر برای مسائل مالی پرسپولیس صحبت کرده‌ایم و شما مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.
اخبار ورزشی - فارس