ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راز خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی


مجتبی جباری در مهمترین برهه که تیم ملی به او نیازمند بود پیراهن تیم ملی را درآورد.

ورزش سه: خیلی ها از آنجایی که مجتبی جباری را یک بازیکن خاص می دادند در برابر این تصمیم او جبهه نگرفتند و حتی سعی نکردند به او توصیه کنند که به اردوی تیم ملی برگردد، هر چند اگر او از تصمیم خود بر می گشت کی روش مربی ای نبود بار دیگر به او اجازه حضور در اردوی تیم ملی را دهد و دیدید که با سید مهدی رحمتی هم همین کار را کرد و به رغم واسطه تراشی با علیرضا حقیقی ای ادامه داد که پیش از حضور در اردوی تیم ملی هم در روبین کازان ذخیره بود و هنوز هم هست و هم در پرسپولیس.

کی روش هر چند به خاطر از دست دادن مجتبی جباری در دل مغموم شد اما روحیه اش را از دست نداد و خیلی راحت با خواست مجتبی جباری کنار آمد و به جای ناز کشیدن این بازیکن دنبال راه چاره گشت و چاره این بود از اشکان دژاگه در پست پلی میکر بهره برد و انصافا در جام جهانی اشکان نمایش خوبی در این پست داشت با توجه به اینکه پست غیر تخصصی اش بود.

دلیل خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی چه بود؟ مجتبی با کی روش مشکلی نداشت و کی روش هم با این بازیکن مشکلی پیدا نکرده بود. از سویی این بازیکن مصدوم هم نشده بود و دیدید که در ادامه مسیر به راحتی پیراهن تیم قطری را برتن کرد و این روزها شاهد حضور شاداب او در تمرینات و بازی های تیمش در قطر هستیم. او در قطر حتی در تمرینات بدنسازی هم شرکت می کند.

بگذریم. یکی از مربیان سابق مجتبی جباری در این باره در یکی از محافل و به نقل از هشت شاکی دلیل خداحافظی مجتبی جباری را این گونه عنوان کرد:« مجتبی جباری به این نتیجه رسیده بود در تاکتیک کی روش جایگاه خاصی ندارد. تیم با توجه به همگروهی با نیجریه قدرتمند، آرژانتین پرستاره و هم چنین بوسنی مهاجم چاره ای نداشت جزء اینکه در نیمه خودی به ویژه منطقه یک سوم دفاعی متراکم بازی کند و برای رسیدن به دروازه حریف و گلزنی روی به ضد حملات و هم چنین پاس های بلد بیاورد و این یعنی خارج شدن هافبک ها از بازی از جمله مجتبی جباری.

مجتبی جباری به این نتیجه رسید وقتی قرار است مدافعان میانی یا کناری و یا هافبک های تدافعی امان بعد از توپ گیری در منطقه یک سوم دفاعی توپ را بلند برای رضا قوچان نژاد بزنند و او هم به تنهایی آهنگ دروازه حریف را در پیش گیرد در این تاکتیک کاره ای نیست و این در تضاد با شکل بازی اش بود. بنابراین بهترین تصمیم را این دید که اردوی تیم ملی را ترک کند.»

البته با شروع مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا و با توجه به فرصتی که تیم ملی دارد کی روش دست به دعوت از جوانان زده و تاکتیک تیم ملی هم از ضد حمله به طراحی حمله در میانه میدان و هم چنین سپردن توپ به بال ها برای کار ترکیبی تغییر کرد و اگر مجتبی جباری خداحافظی نمی کرد الان رنگ پر نقش تری در تیم ملی داشت.


ویدیو مرتبط :
اختتامیه لیگ ملی بسکتبال؛ خداحافظی حدادی از تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین مصاحبه مجتبی جباری بعد از خداحافظی از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی

 

اخبار ورزشی- مجتبی جباری : نظری در مورد بحث خداحافظی از تیم ملی ندارم

مجتبی جباری هافبک ایرانی باشگاه الاهلی امارات در مورد خبر کناره گیری‌اش از تیم ملی سکوت کرد و ترجیح داد صحبتی در این مورد نکند.

به گزارش خبرآنلاین؛ موضوع خداحافظی جباری از تیم ملی خبری بود که خیلی ها را غافلگیر کرد و این در حالی است که مسئولان تیم ملی و همچنین جباری هنوز این خبر را تایید یا رد نکرده اند. با این حال به نظر می رسد مجتبی بنا به دلایلی این تصمیم را گرفته و قصد ندارد برای تیم ملی بازی کند. جباری که امروز برخی تماس ها را از ایران بی پاسخ گذاشت، در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد بحث خداحافظی اش از تیم ملی گفت: «من نظری در مورد بحث خداحافظی از تیم ملی ندارم و نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این خبر را تایید و یا تکذیب می کنی، گفت: «حرفی در این خصوص ندارم.»

این در شرایطی است که قرار است در هفته جاری مجتبی جباری به ایران بیاید و در جلسه‌ای با کارلوس کروش در مورد آینده‌اش در تیم ملی صحبت کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین