ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راز تبلیغ شرکت ایرانی، دور زمین رئال مادرید


تبلیغ پارس آنلاین روی بیلبورد دور زمین بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با وجود هدفمندسازی تبلیغات، چندان چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان پخش بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید،‌تبلیغات دور زمین بازی توجه مخاطبان برنامه تلویزیونی را برانگیخت.اما با توجه به گستره عمیق تبلیغات دیجیتال، از این پس باید منتظر اقدامات بیشتری در این قالب بود.

برپایه این گزارش،‌شرکت آوی‌سی فوتبال ابتکار جدیدی برای تبلیغات دور زمین به کار برده که تبلیغات را هدفمند می‌کند و برای هر نقطه تبلیغات مرتبط را نشان می‌دهد. این نکته‌ای است که از نگاه مخاطبان تلویزیونی دور مانده است.

راز تبلیغ شرکت ایرانی، دور زمین رئال مادرید

به نظر می‌رسد ترفند هدفمندسازی تبلیغات در بهترین حالت به اینجا می‌رسد که شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند برای بازی‌های مهمی نظیر آرژانتین و برزیل تبلیغات دهند و از مجری پخش تبلیغات بخواهند که آن را تنها برای منطقه خاورمیانه به نمایش درآورد.

"آوی‌سی فوتبال" در معرفی خود آورده است که یکی از معدود آژانس‌های تبلیغاتی هستیم که قادر به انجام چنین کاری بوده و می‌توانیم تبلیغات دیجیتال را جایگزین یکدیگر کنیم.

این شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبلیغات کنار زمین بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا را برای کشورهای مختلف، به شکلی متفاوت نمایش دهد.

این شرکت روش خود را نوعی ساختارشکنی در ارائه تبلیغات دانسته که هزینه انجام تبلیغات را نیز نسبت کمپین‌ها بسیار کاهش داده و به هیچ عنوان قابل قیاس با تعرفه تبلیغات تلویزیون‌های سراسری نیست.


ویدیو مرتبط :
فیلم تبلیغ یک شرکت ایرانی در بازی دیشب رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نابغه ایرانی به رئال مادرید پیوست!



اخبار,اخبار ورزشی,نابغه ایرانی

یک کودک خردسال ایرانی به باشگاه رئال مادرید پیوست.

فوتبالیست نابغه ۶ ساله جیرفتی پس از انجام تست و تأیید آکادمی فوتبال باشگاه اروپایی رئال مادرید اسپانیا به تیم نونهالان این باشگاه پیوست.

 بردیا مهنی فوتبالیست نابغه ۶ ساله جیرفتی پس از اینکه دو هفته پیش مربیان استعدادیاب این باشگاه معتبر فوتبال جهان در تهران کلیپ بازیهای وی را مشاهده کردند پیشنهاد حضور در اروپا را به ولی وی دادند که پس از سفر به اسپانیا مورد تست قرار گرفته و از نزدیک شاهد بازی خارق العاده این نابغه ۶ ساله قرار گرفتند و نهایتأ مورد تأیید یکی از معتبرترین باشگاه فوتبال جهان قرار گرفت.

اخبار ورزشی - جام نیوز