ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رازهای پنهان ژیمناست رومانی الاصل تیم بانوان آمریکا فاش شد! +عکس



دومینیک موشینو , زیمناست مشهور , مدال المپیک

 

"دومینیک موشینو" یک ژیمناست مشهور و دارنده مدال المپیک با ملیت رومانی الاصل می باشد که طی سالهای گذشته با ملیت امریکایی به میدان رفته است.

 

رازهای پنهان ژیمناست رومانی الاصل تیم بانوان آمریکا فاش شد! +عکس

 

او که این روزها تیتر اول رسانه های خبری شده است در مصاحبه اخیرش فاش کرد خواهری داشته که معلول است و مدعی است پدرش باعث شده این کودک معلول توسط خانواده رها شود.

"دومینیک" اکنون 30 ساله است و یک سال است متوجه شده خواهری کوچکتر از خود دارد که بدون پا متولد شده است و در کمال ناباوری پدرش مادرش را متقاعد کرده تا این نوزاد را رها کنند.

وی در بیوگرافی ای که از خود ارائه کرده است آورده است پدرش همیشه مادر را تحت کنترل داشته و عقایدش را به او دیکته میکند و بنابراین سر راه گذاشتن نوزاد معلول تصمیمی بوده که پدر خانواده به تنهایی اتخاذ و اجرا کرده است و کسی نمیتوانسته در آن زمان آن را تغییر دهد.

او میگوید مادرش اخیرا به او گفته است در این مورد چاره دیگری نداشته است. او هرگز کودکش را ندیده است و ادعا میگفته پدر خانواده به او گفته است نوزادی که به دنیا آورده است بدون پاست و بهتر است او را رها کنند.

پدر وی اکنون از سرطان رنج میبرد و پزشکان معتقدند وی یک سال دیگر بیشتر زنده نخواهد بود. او در مورد این مسئله گفته است، پزشکان بیمارستانی که نوزاد در آن متولد شد به او گفته اند که خانواده آنها نمیتوانند مخارج و هزینه های درمانی این دختر معلول را بپردازند و برای همین او چنین تصمیمی گرفته است.

موشینو از این جریان بسیار ناراحت است و به دنبال این است که خواهر گم شده اش را بیابد.

 

دومینیک موشینو , زیمناست مشهور , مدال المپیک

 

دومینیک موشینو , زیمناست مشهور , مدال المپیک

منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
مراسم استقبال از تیم بانوان آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی شرمانه مربی تیم بسکتبال بانوان آمریکا از همکارش +عکس



بسکتبال بانوان,مربی بسکتبال بانوان ,اخبار حوادث

 

درخواست بی شرمانه مربی تیم بانوان آمریکا از همکارش +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: مربی بسکتبال تیم ملی زنان امریکا یکی از زنان نیروی امنیتی این تیم را به خاطر اینکه تقاضای بوسه وی را رد کرده است از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک باز داشت.

 

یک زن ادعا میکند مربی بسکتبال تیم ملی امریکا " جنو آئوری" به دلیل اینکه وی تقاضای بوسیدن او را رد کرده است او را از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک منع کرده است.

 

این زن که " کلی هاردویک " نام دارد به یک دادگاه در منهتن شکایتنامه ای ارائه داده است که مبنی بر اقدام بر سواستفاده جنسی سرمربی تیم ملی بسکتبال امریکا از وی است.

 

بنابر گزارشات وی از سال 2002 همراه تیم ملی بسکتبال امریکا بوده است و دو المپیک را در کنار این تیم گذرانده است.او میگوید از سال 2009 و سفر این تیم به روسیه این مربی قصد نزدیک شدن به او را داشته است و چون ناکام مانده است وی را از همراهی تیم بازداشته است.

 

خانم هاردویک میگوید اگر برکناری او به دلیل دیگری رخ میداد شاید او قضیه را فراموش میکرد اما چون علت آن رد تقاضای بی شرمانه این مربی است وی تا آخر برای بدست آوردن حقش مبارزه خواهد کرد.

 

 

بسکتبال بانوان,مربی بسکتبال بانوان ,اخبار حوادث

 

 

منبع:pardad.ir